کرمان – خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به آماده شدن کرمان برای برگزاری روز قدس گفت: این روز اوج وحدت مسلمانان و ملتهای آزاده در مقابله رژیم اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدفی عصر امروز در اولین جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در کرمان، گفت: مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات ظالمانه صهیونیسم و استکبار جهانی نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه امروزه  رد پای رژیم غاصب اسرائیل در همه جنایات علیه مسلمانان مشاهده می شود گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها مستقیما در فلسطین، لبنان و سایر کشورهای مظلوم و مسلمان جنایت می کند بلکه با کمک های مختلف مالی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و حتی نیروی انسانی از تروریست های تکفیری در منطقه حمایت می کند .

وی با اشاره به اهمیت برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی مسلمانان جهان است و امسال نیز مردم انقلابی و ولایتمدار سراسر استان کرمان همگام با سایر مسلمانان به ندای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفته و ایستادگی، صلابت و مقاومت مسلمانان را در مقابل جبهه کفر بالاخص صهیونیسم بین الملل و نظام های فاسد و ظالم به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به جنگ نرمی که در کشور از سال ها پیش شروع شده است، گفت: یکی از عوامل موثر در جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، رژیم صهیونیستی است و آنها برای از بین بردن مبانی دینی و اعتقادی و اخلاقی در بین جوانان ما توطئه می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان روز قدس را روز وحدت بین مسلمانان درجای جای جهان دانست و تصریح کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان باید صحنه حضورهمه مسلمانان برای دفاع از اسلام باشد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس اذهان ملتهای عالم را متوجه جنایات و ظلم های استکبار جهانی بالاخص آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب خواهد کرد گفت: در این روز ملت های جهان به سمت اوج زورگوئی های استکبار جهانی متوجه می شود و توطئه های آنها نیز خنثی خواهد شد.

در این جلسه پیرامون برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.