۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹

حجت الاسلام سالاری:

راهپیمایی روز قدس در 30 نقطه خراسان شمالی برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس در 30 نقطه خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در 30 نقطه این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، جمعه سوم مرداد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران و سایر کشورهای اسلامی در مرکز استان، شهرستان ها و بخش های تابع خراسان شمالی نیز برگزار می شود.

وی با بیان این که مراسم راهپیمایی به مناسبت روز قدس در 30 نقطه خراسان شمالی برگزار می شود، اضافه کرد: در بجنورد نیز مراسم محوری راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10 صبح از محل میدان شهید به سمت مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سالاری با تأکید بر برگزاری هر چه پرشورتر مراسم روز قدس در استان و کشور، بر نقش رسانه ها برای انعکاس این حرکت عظیم تأکید کرد.

به گفته وی در این مراسم ها نیز سخنرانانی از مرکز کشور دعوت خواهند شد اما هنوز سخنران محوری مراسم راهپیمایی روز قدس در بجنورد مشخص نشده است.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به حساسیت بالای روز جهانی قدس امسال به واسطه اقدامات دولت های استکباری در منطقه و فلسطین اشغالی، اضافه کرد: باید همه مردم ایران با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس مخالفت خود با اقدامات اسراییل غاصب و سیاست های حمایت گرانه دولت های استکباری از این رژیم جعلی را اعلام کنند.

به گفته وی وجود غده سرطانی اسراییل برای منطقه و دنیا خطرناک است و صلح و ثبات را تهدید می کند به همین دلیل نیز همه وظیفه دارند بر اساس تعهدی انسانی و اسلامی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین پا به درون میدان بگذارند.

کد خبر 2329200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha