۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۱۳

برنامه های ایام الله دهه فجر در خراسان شمالی اعلام شد

برنامه های ایام الله دهه فجر در خراسان شمالی اعلام شد

بجنورد - رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برنامه های ایام الله دهه فجر امسال در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی سالاری پیش از ظهر پنجشنبه در دومین نشست ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر که با حضور رؤسای کمیته ها و نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو این ستاد در بجنورد برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجرگفت: امسال مراسم محوری ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه در بیش از ۳۰ شهر و مراکز شهرستانهای خراسان شمالی برگزار می شود.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر، اظهار داشت: با مشارکت اقشار مختلف مردم برنامه های اجرایی دهه فجر در هشت شهرستان این استان به مرحله اجرا گذاشته می شود.

حجت الاسلام سالاری، آذین بندی شهرها و مناطق مختلف استان، اجرای مراسم نمادین ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در میادین شهرها و گلباران تمثال حضرت امام(ره)، اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری از دانش آموزان، برنامه های سخنرانی را از مهمترین برنامه های این ستاد در ۱۲ بهمن ماه جاری عنوان کرد.

وی افزود: به صدا درآمدن گلبانگ انقلاب در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه،  تجدید عهد با شهدا با حضور در مزار شهیدان حسن آبادی و حصاری نیز از برنامه های اجرایی ستاد دهه فجر در اولین روز از این دهه مبارک خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: اعضای ستاد دهه فجر این استان همچنین در نخستین روز از دهه مبارک فجر با آیت الله مهمان نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام یعقوبی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار خواهند کرد.

وی اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش،۶۰ برنامه قرآنی و  افتتاح پروژه های عمرانی در روستاها را از دیگر برنامه های این ایام اعلام کرد.

حجت الاسلام سالاری در پایان محوریت شعار راهپیمایی امسال را با توجه به هتک حرمت دشمنان نظام اسلامی علیه پیامبر اکرم(ص)، حمایت از ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد.

 

کد خبر 2477718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha