۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۴۷

با صدور بیانیه شورای تبلیغات اسلامی صورت گرفت/

قدردانی از حضور باشکوه مردم خراسان شمالی در مراسم ۲۲ بهمن

قدردانی از حضور باشکوه مردم خراسان شمالی در مراسم ۲۲ بهمن

بجنورد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و شعور مردم این استان در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به پاس حضور باشکوه و کم نظیر مردم استان در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن امسال بیانیه قدردانی صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به مردم بصیر و ولایتمدار استان باب الرضا(ع) و گنجینه معرفتها آمده است: سپاس بیکران خداوند قادر و متعال به پاس حضور پرشور و شعور شما عاشقان رسول الله و شما دلداگان خمینی کبیر(ره) که با صلابت و بابصیرت ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) را لبیک گفته و با قدمهای استوار و دلهایی مملو از  عشق و ارادت به  پیامبر نور  و رحمت حضرت محمد (ص) و خاندان مطهرشان(ع) بار دیگر غریو الله اکبر را در گوش زمان فریادگرشدید.

این بیانیه می افزاید: آری همه آمدید، از زن و مرد و پیر و جوان تا دیده جهانیان مبهوت و متحیر سیل خروشان ملتی باشد که همواره پشتیبان امام و مقتدایشان استوار و نستوه ایستاده اند و لحظه ای غبار تردید به دل راه نداده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه سی و هفتمین بهار آزادی و در سالی که مزین است به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از شما مردم فهیم و قدرشناس باب الرضا، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز، روحانیت معزز، دانشجویان و دانشگاهیان و از رسانه ملی  که نقش بسزا و مؤثری در بسترسازی این جلوه حضور داشته و برگ زرین دیگری را در  تاریخ پرافتخار این خطه غیور پرور ثبت کرده و شکوه و عظمت کم نظیری را به نمایش گذاشتید؛ صمیمانه قدردانی می کنیم.

در پایان این بیانیه آمده است: توفیقات روز افزون شما مردم ولایتمدار را تحت عنایات حضرت حق و توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) آرزومندیم، امید است همواره در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برافراشتن پرچم توحیدی اسلام عزیز در سراسر گیتی موفق و مؤید باشید.

کد خبر 2494018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha