۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۵۲

همزمان با سراسر كشور/

بانگ الله اكبر در نقاط مختلف خراسان شمالی طنین انداز می شود

بانگ الله اكبر در نقاط مختلف خراسان شمالی طنین انداز می شود

بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ساعت ۲۱ امشب همزمان با سراسر كشور بانگ الله اكبر در نقاط مختلف استان طنین انداز می شود.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همزمان با شب سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی ایران، ساعت ۲۱ امشب(سه شنبه شب) بانگ الله اکبر از مأذنه مساجد و نقاط مختلف خراسان شمالی طنین انداز می شود.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای اجرای بانگ الله اكبر توسط كمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه مبارك فجر خراسان شمالی صورت گرفته است و امشب نیز همزمان با كل كشور در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: امشب شاهد حضور گسترده مردم استان در این برنامه خواهیم بود و مردم با بانگ الله اكبر حمایت خود را از نظام و انقلاب به جهانیان و دشمنان انقلاب اسلامی نشان می دهند.

حجت الاسلام سالاری تصریح كرد: بانگ الله اكبر مردم استان در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود و مردم استان با فریاد الله اكبر خود یاد انقلاب اسلامی را گرامی می دارند و در برخی از نقاط استان از جمله در بجنورد، مركز خراسان شمالی نیز شاهد نورافشانی خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: امسال در ایام دهه مبارك فجر بیش از دو هزار برنامه توسط كمیته های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان برگزار شد.

 

کد خبر 2493130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha