۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۲۱:۳۳

همزمان با کل کشور؛

بانگ الله اکبر در نقاط مختلف استان بوشهر طنین انداز شد

بانگ الله اکبر در نقاط مختلف استان بوشهر طنین انداز شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: همزمان با نقاط مختلف کشور، بانگ الله اکبر در نقاط مختلف استان بوشهر طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر دوشنبه‌شب در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه ریزی برای اجرای بانگ الله اکبر توسط هیئت‌های مذهبی نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته است و همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

نوشاد نوشادی اضافه کرد: بیش از یک‌هزار و 500 هیئت مذهبی استان بوشهر برای اجرای این برنامه ساماندهی شده است که از طریق بلندگوهای هیئت‌ها اقدام به پخش بانگ الله اکبر می‌کنند.

وی ادامه داد: امشب هم شاهد بودیم که مردم استان بوشهر مثل گذشته حضوری گسترده در این برنامه داشتند و با بانگ الله اکبر خود، حمایت خود از نظام و انقلاب را به جهانیان نشان دادند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی استان بوشهر برای راهپیمائی فردا نیز برنامه‌های مختلفی خواهند داشت که حضور گسترده در راهپیمائی این روز و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی را در سطح استان بوشهر برگزار کردند که در مجموع بیش از دو هزار برنامه توس این هیئت‌ها برگزار شده است.

لازم به ذکر است که بانگ الله اکبر مردم ایران در نقاط مختلف شهرها و روستاها از ساعت 21 آغاز شد و مردم با فریاد الله اکبر، یاد انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و صدای شلیک گلوله اسلحه به گوش می‌رسید و در برخی نقاط نیز شاهد شلیک منور بودیم.

کد خبر 2233990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha