۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷

در آستانه روز خبرنگار؛

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خواستار توجه به رفع مشکلات رسانه شد

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خواستار توجه به رفع مشکلات رسانه شد

بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید به رفع مشكلات حوزه رسانه ها به ویژه مسائل مالی و اقتصادی آنان توجه شود تا این قشر در انجام رسالت خود دچار دغدغه فكری نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی سالاری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک سالروز این شورا و تبریک ویژه به خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار افزود: اگر تبلیغ و اطلاع رسانی از سوی رسانه ها به درستی انجام نشود نباید انتظار داشت که مسائل مربوط به دین در بین مردم به درستی تبلیغ و ترویج شود.

وی اظهار داشت: رسانه ها نباید به دلیل مصلحت اندیشی برخی واقعیات جامعه را پنهان كنند، چرا که مصلحت اندیشی به معنای نبود نقد، خودسانسوری و پنهان کردن واقعیات جامعه نیست.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: متاسفانه برخی مصلحت‌اندیشی‌ها مانع نقد از عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی و فرهنگی می شود، در حالیکه نقد منصفانه و غیر مخرب، جامعه را به سمت و سوی بهتر شدن و رفع مشکلات مردم سوق می دهد.

نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

وی با اشاره به ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس این شورا، به برخی اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان طی سال گذشته اشاره و تصریح كرد: در تمام مراسماتی كه توسط این شورا در طول سال گذشته برگزار شد، شاهد حضور فعال و پرشور مردم فهیم خراسان شمالی بوده ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با بیان اینکه سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و نیز برگزاری مراسم و مناسبت‌های ایام الله انقلاب اسلامی بخشی از وظایف این شورا در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: بدون شک اقدامات و تلاشهای انجام شده طی سالهای اخیر در راستای تحقق این رسالت خطیر بوده است.

به گفته حجت الاسلام سالاری، پارسال ۷۹۱ برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت های مختلف در سطح این استان برگزار شده است.

وی افزود: همچنین در ۱۲۳جلسه مراسمات محوری، ۹۱۸ مصوبه به تصویب اعضای این شورا رسید که غالب این مصوبات اجرایی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس آمارها و نظر سنجی های انجام شده در تمامی مراسمات ملی و مذهبی سال گذشته به ویژه ایام الله روز قدس، ۲۲ بهمن، ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۱۳ آبان و... و. بیش از۶۰ درصد مردم خراسان شمالی در این مراسمات حضور داشتند.

نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

وی در خصوص احداث ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: به رغم داشتن اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای احداث این ساختمان، متاسفانه برای تامین زمین این ساختمان هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی خواستار توجه و مساعدت مسئولان استان برای تامین ساختمان اداری این شورا در شهرستان بجنورد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد.

کد خبر 2874741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha