۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطرح کرد:

حضور مردم انقلابی خراسان شمالی در برنامه های فرهنگی ستودنی است

حضور مردم انقلابی خراسان شمالی در برنامه های فرهنگی ستودنی است

بجنورد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضور مردم مومن و انقلابی این استان در برنامه های دینی، فرهنگی و ملی قابل تقدیر و ستودنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، با اشاره به فعالیت ها و عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: وظیفه مهم این شورا مدیریت، سیاست گذاری و هماهنگی برنامه های تبلیغی، دینی و مذهبی است.

حجت الاسلام سالاری افزود: برای تحقق بیش از پیش این هدف باید هماهنگی و همکاری دستگاه های مختلف در برگزاری مناسبت ها و برنامه ها افزایش و از انجام کارهای موازی پرهیز شود.

وی با تأکید بر همدلی، همراهی و همزبانی بیشتر در این راستا، اضافه کرد: علاوه بر همدلی و همزبانی، در همه امور سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره هماهنگی متولیان و دستگاه های مسؤول نیز ضروری و لازمه مؤفقیت کار است.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به هماهنگی و مدیریت راهپیمایی مختلف در  طول سال از سوی این نهاد، تصریح کرد: افزایش شمار شرکت کنندگان در این مراسم ها در سال های اخیر نشان دهنده اثرگذاری فعالیت های این شورا برای هماهنگی و هم افزایی نیروهای مختلف فعال در حوزه برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود، در طول سال از جمعیت ۹۱۸ هزار نفری خراسان شمالی، بیش از ۵۰۰ هزار نفر در برنامه های مذهبی، انقلابی و ملی شرکت می کنند.

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: بر این اساس حدود ۶۰ درصد از مردم استان در طول سال در برنامه ها و مناسبت های مذهبی و ملی و انقلابی شرکت دارند که این میزان حضور چشمگیر و ستودنی است.

وی با اشاره به این که پارسال در مجموع ۷۹۱ برنامه محوری دینی و مذهبی در استان خراسان شمالی برگزار شد، افزود: تمامی این برنامه ها با مشارکت و همت مردم استان برگزار شد و دستگاه های دولتی و نهادهای حکومتی در برگزاری آنها غالبا نقش هدایتی و نظارتی داشتند.

کد خبر 2879428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha