۱۱ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۱۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

۱۲ فروردین روز تبلور اراده ملت وحاکمیت نظام اسلامی است

۱۲ فروردین روز تبلور اراده ملت وحاکمیت نظام اسلامی است

بجنورد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دوازدهم فرودین ماه، بهار انقلاب و روز تبلور اراده ملت وحاکمیت نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، دوازدهم فرودین ماه را روز تثبیت حقانیت جمهوری اسلامی عنوان کرد وگفت: این روز از اعیاد مذهبی بزرگ ملت ایران است و از این جهت باید مراسمات گرامیداشت این روز با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی با تاکید براینکه این روز نباید تحت الشعاع تعطیلات نوروز قرار بگیرد، اظهار کرد: رسانه‌های استان در تعطیلات نوروز بیشتر به مسائل مربوط به این ایام می‌پردازند و کمتر دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار می‌دهند.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: ارزش و اهمیت این روز باید بیش از پیش برای مردم تبیین و از سوی مسئولان و نهادهای فرهنگی برای برنامه‌های روز ۱۲ فروردین باید اقدامات موثرتری صورت گرفته و رسانه‌ها بیشتر به این موضوع بپردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، دوازدهم فروردین ماه روز زنده شدن اسلام است و این فرمایش رهبری اهمیت و ارزش این روز را مشخص می‌کند.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه ارزش دوازدهم فروردین ماه کمتر از ۲۲ بهمن نیست، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران در روز دوازدهم فروردین با حضور در پای صندوق‌های رای، نظام جمهوری اسلامی را تاسیس و تثبیت کردند.

 

کد خبر 3586985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha