۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۵۴

از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

برنامه های روز ۱۳ آبان ماه در خراسان شمالی تشریح شد

برنامه های روز ۱۳ آبان ماه در خراسان شمالی تشریح شد

بجنورد - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی برنامه های محوری ۱۳ آبان ماه روز تبعید حضرت امام (ره)، روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ۱۳ آبان ماه روز تبعید حضرت امام (ره)، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار را روزی تاریخی و روز پاسداری و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و بر حضور گسترده مردم و دانش آموزان در این مراسم تاکید کرد.

وی اظهار کرد: ۱۳ آبان به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، نقش مهم و تعیین کننده‌ای در روند پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) داشته است.

حجت الاسلام سالاری افزود: برای نخستین بار در کشور از سوی بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی ۴ تا ۱۳ آبان ماه امسال به عنوان دهه استکبارستیزی نامگذاری و تعیین شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با حضور گسترده مردم و دانش آموزان، مراسم ۱۳ آبان ماه امسال در خراسان شمالی باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در روز ۱۳ آبان ماه امسال، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در بجنورد سخنرانی می کند.

وی، راهپیمایی با شکوه مردم و دانش آموزان از میدان شهید بجنورد به سمت میدان بازرگانی و برگزاری سرود دانش آموزی در پایان مراسم راهپیمایی، را از دیگر برنامه های مراسم ۱۳ آبان ماه امسال برشمرد.

کد خبر 2951665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha