۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶

با برگزاری مراسم راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان:

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل در خراسان شمالی طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل در خراسان شمالی طنین انداز شد

بجنورد- همزمان با راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تبعید حضرت امام(ره) و روز دانش آموز، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل در خراسان شمالی نیز طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار، خداجو و همیشه در صحنه خراسان شمالی صبح امروز در شهرهای مختلف این استان با حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان، شرکت کردند و با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و «آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه» و ...بار دیگر ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران را در مبارزه بی پایان با استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

مردم بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اعم از مرد، زن، کارمند و کارگر و دانش آموز و دانشجو امروز با حضور در این راهپیمایی خشم و انزجار خود از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را فریاد زدند و با آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یوم الله ۱۳ آبان در بجنورد از ساعت ۹ صبح امروز با حضور هزاران نفر از مردم، از میدان شهید بهشتی این شهر آغاز و تا میدان حضرت قائم(عج) ادامه داشت.

آمریکا دشمن شماره یک نظام اسلامی باقی خواهد ماند

در پایان این مراسم قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد طی سخنانی افزود: منطق قرآن کریم این است که هیچ گاه در برابر ظلم و ستم کوتاه نیایید و قدرت خود را برای مقابله با دشمنان اسلام و قرآن هرچه تمام تر به کار گیرید.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: کسانی که امروز ادعا دارند آمریکا ابرقدرتی است که بدون او نمی شود ادامه حیات داد و یا باید از شعار مرگ برآمریکا دست برداریم، تازیانه خورده های طاغوت هستند، اما چه شده است که آنها امروز چنین دیدگاهی دارند و چنین ادعایی را مطرح می کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: آنان که موافق سیاست آمریکا هستند، بدانند که آمریکا جز ذلت و حقارت برای مکان هایی که در آن قدم گذاشته، چیز دیگری نداشته است.

امام جمعه بجنورد افزود: ما با آمریکا جنگ نداریم اما رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است؛ و با گرگ نمی شود همسنگر شد مگر اینکه گرگ از گرگ بودن خودش دست بکشد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همیشه علیه استبداد در جنگ بوده است اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام ثابت کرد که اینها در ایران سفارتخانه نداشتند بلکه مرکزی برای جاسوسی در ایران درست کرده بودند.

وی با اشاره به روز13 آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی گفت: حضرت امام(ره) با حمایت از حرکت انقلابی دانشجویان، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اوّل نامیدند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد با تاکید بر خوی قلدرمآبانه آمریکا تصریح کرد: باید آمریکای جنایتکاررا بشناسید که سردمداران این کشور کارشان فریب کاری و مکاری است و پایبند به هیچ چیز نیستند.

وی افزود: ما باملت آمریکا کاری نداریم بلکه روی صحبت ما با دولت آمریکا و سیاست های غلط، قلدرمآبانه و استعماری او در جهان است.

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: ملت ایران بداند که آمریکا همیشه دشمن شماره یک نظام اسلامی باقی خواهد ماند و ریاکاری و چهره ظاهری او برای ملت های مظلوم جهان شناخته شده است.

وی افزود: اگر آمریکا 300 سال عمر دارد، 200 سال آن در حال جنگ وغارت کردن ملت های مظلوم دنیا بوده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: بایستی از عاشورا و قیام امام حسین(ع) درس مقاومت بیاموزیم و در برابر استکبار و ظلم، مقاومت و ایستادگی داشته باشیم.

در پایان مراسم راهپیمایی 13 آبان، قطعنامه راهپیمایی قرائت که با تکبیر حاضرین مورد تایید قرار گرفت.

گزارش خبرنگاران مهر از سایر شهرستانهای استان حاکی است که راهپیمایی یوم الله 13 آبان از ساعت 9 صبح امروز در22 نقطه شهری و مراکز بخش های این استان از جمله شهرستانهای اسفراین، شیروان، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، گرمه و جاجرم برگزارشده است.

کد خبر 2957666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha