۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

در نشست ستاد استانی ۹ دی/

برنامه های یوم الله نهم دی در خراسان شمالی تشریح شد

برنامه های یوم الله نهم دی در خراسان شمالی تشریح شد

بجنورد- در نخستین نشست ستاد استانی بزرگداشت یوم الله ۹ دی خراسان شمالی، برنامه های این مناسبت در مرکز استان و شهرستان های تابعه خراسان شمالی تشریح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه اولین نشست ستاد استانی برگزاری مراسم یوم الله نهم دی(روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در خراسان شمالی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و رییس ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی استان در این نشست با اشاره به وظایف و برنامه های دستگاه های مختلف خراسان شمالی به این مناسبت، اظهار داشت: در یوم الله نهم دی برگزاری نشست ها و همایش های تحلیلی در پایگاههای بسیج با موضوعات نقش مردم در خاموشی فتنه، نقش رهبری در پاسداری از نظام اسلامی، نقش دین و زندگی ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت اباعبدالله(ع) در زندگی مردم، جنگ نرم دشمن در مقابل قدرت نرم حضور مردم در صحنه های انقلاب و بیداری اسلامی و ولایت فقیه با عاملیت سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی پیش بینی شده است.

وی تهیه لوح فشرده چندرسانه ای با موضوع کالبدشکافی فتنه، فیلمهای مستند، تصاویر مستند و نقدهای مکتوب، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور، برنامه ریزی و اطلاع رسانی جهت حضور اعضای پایگاه های مقاومت و تشکل های بسیجی در مراسم، تهیه و نصب بنر در میادین و معابر سطح شهر با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، چاپ پوستر، بروشور و ویژه نامه، دعوت از بسیجیان حوزه های محلات، کارخانجات و ادارات جهت حضور در مراسم محوری و صدور بیانیه توسط بسیجیان در محکومیت سران فتنه را از دیگر اقدامات سپاه استان به مناسبت نهم دی برشمرد.

حجت الاسلام سالاری دعوت از کارکنان، قضات و اعضای شورای حل اختلاف استان جهت حضور در مراسم و تهیه و نصب بنر در میادین و معابر سطح شهر با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد را از جمله فعالیت های دادگستری کل استان به مناسبت نهم دی برشمرد.

وی اضافه کرد: در این مناسبت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز وظایفی از جمله دعوت عمومی از اقشار مختلف مردم جهت حضور در مراسم، صدور بیانیه از سوی مجمع، دعوت از سخنرانان و صاحب نظران جهت حضور در مراسم و مناسبتهای استان، حضور نمایندگان در مراسم حوزه های مربوطه و نصب بنر را بر عهده دارد.

به گفته حجت الاسلام سالاری در نهم دی ماه امسال فرماندهی انتظامی استان نیز اقداماتی از قبیل نصب بنر و پلاکارد، تامین امنیت و ترافیک مراسم در سراسر استان، دعوت از پرسنل و نیروهای تحت امر جهت شرکت در مراسم و برگزاری مراسم دعا در یگان ها را انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: همچنین نصب پلاکارد، بنر و پارچه نوشته در سطح پادگان و شهر با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، شرکت حداکثری کارکنان پایور و وظیفه در مراسم و برگزاری مراسم بصیرت افزایی در یگانها از جمله اقدامات عقیدتی سیاسی تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان در خراسان شمالی محسوب می شوند.

حجت الاسلام سالاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها، فعال سازی روابط عمومی دستگاه ها و فرمانداری شهرستانهای تابعه به منظور فضا سازی محیطی، ارسال پیامک و دعوت عمومی جهت شرکت در مراسم محوری و نصب بنر و پلاکارد در مسیر بلوار دولت را از جمله وظایف روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی به مناسبت نهم دی برشمرد.

کد خبر 2447440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا ایوبی ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
      0 0
      باعرض سلام خیلی ممنون از اعلائم برنامه های حماسه پرشور 9دی امیدواریم با تلاش و کوشش به انجام برنامه ها اقدام کنیم ...