۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)/

300 عنوان برنامه در خراسان شمالی اجرا می شود

 300 عنوان برنامه در خراسان شمالی اجرا می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری بیش از 300 عنوان برنامه در این استان به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در خراسان شمالی در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیش از 300 برنامه در مرکز و شهرستان های مختلف این استان برگزار می شود، اظهار داشت: از این تعداد 150 عنوان برنامه در بجنورد و مابقی در شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت 15 کارگروه و کمیته در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در این استان، افزود: مهمترین برنامه این ستاد اعزام حدود هفت هزار زائر به مرقد امام و برگزاری مراسم عزاداری در شهرستان های خراسان شمالی طی روزهای 14 و 15 خرداد است.

حجت الاسلام سالاری برنامه های دسته روی عزاداران در روزهای 14 و 15 خرداد ماه را از جمله برنامه های شاخص در ایام ارتحال امام خمینی(ره) در بجنورد ذکر و اظهار داشت: در این دو روز عزاداران از مسجد امام خمینی(ره) بجنورد تا مسجد انقلاب این شهر را دسته روی می کنند و ظهر این دو روز نیز مراسم محوری سخنرانی با حضور یک سخنرانان مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

وی صدور بیانیه، فضاسازی محیطی، برگزاری نمایشگاه های عکس و پوستر، برپایی نشست های تحلیلی، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی و ... را از جمله برنامه های شاخص ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان های مختلف این استان اعلام کرد.

کد خبر 2066642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha