۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۲۳

حجت الاسلام سالاری:

۱۲ فروردین سالروز حاکمیت ارزش های الهی در ایران است

۱۲ فروردین سالروز حاکمیت ارزش های الهی در ایران است

بجنورد- رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دوازدهم فروردين روز اقتدار ايران اسلامی و سالروز حاكميت ارزش های الهی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی سالاری ظهر چهارشنبه در نخستین نشست ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین خراسان شمالی، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: دوازدهم فروردین یكی از بزرگترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است چرا كه در این روز وجدان های خفته مردم از خواب غفلت بیدار شده و خواستار استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان این که بیست و دوم بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی است اما دوازدهم فروردین روز تولد انقلاب اسلامی ایران است، افزود: باید ارزش روزهای تاریخی انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شوند.

این مسئول گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است كه بر پایه مباحث شرعی و دینی بنا شده و مبارزه با ظلم و استكبار نیز از ویژگی های آن است.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینكه فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عظمت و اهمیت این روز را نشان می دهند، تصریح كرد: ستاد یوم الله ۱۲ فروردین باید با برنامه ریزی های منسجم و مناسب برای پاسداشت و گرامیداشت این روز بزرگ تاریخی گام بردارد.

وی گفت: اعضای ستاد برنامه های خود را به صورت مردمی برگزار كنند چرا كه مردم در پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی ایفا كردند و همواره در صحنه حضور فعال داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به مشخص شدن وظایف هر یك از اعضای ستاد یوم الله ۱۲ فروردین گفت: صدور بیانیه توسط دستگاه های اجرایی، برگزاری نشست های تحلیلی، شركت در نماز جمعه، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و دعوت از سخنران مطرح كشوری از جمله برنامه های این روز است.

وی اضافه كرد: بهره گیری از فرصت های كاروان های راهیان نور و تبیین ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی، تامین امنیت در مراسم محوری توسط نیروی انتظامی، برپایی جشنواره های ادبی، فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه عكس و پوستر، تهیه بسته های فرهنگی، فضا سازی شهری و آذین بندی سطح شهر و ... از دیگر برنامه های این روز است.

حجت الاسلام سالاری گفت: رسانه ها نیز با اطلاع رسانی درست در خصوص اهمیت این روز بزرگ، نقش مهمی در انتقال ارزش های یوم الله ۱۲ فروردین در بین آحاد جامعه دارند.

کد خبر 2516308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha