۲۴ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۰۱

حجت الاسلام سالاري:

حفظ وحدت موثرترين سلاح مسلمانان در برابر دشمنان است

حفظ وحدت موثرترين سلاح مسلمانان در برابر دشمنان است

بجنورد - خبرگزاري مهر: مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي گفت: حفظ وحدت در بين مسلمانان مهم ترين و موثرترين سلاح آنها براي مقابله با توطئه هاي دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلي سالاري عصر سه شنبه در دومين نشست ستاد دهه فجر خراسان شمالي با تبريك به مناسبت هفته وحدت، اظهار كرد: مسئله حفظ وحدت از جمله مواردي است كه همواره در اسلام تاكيد شده است.

به گفته وي هفته وحدت فرصت مناسبي است تا با مرور دستاوردهايي كه در سايه اين وحدت در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي در كشور حاصل شده، به تبيين ضرورت حفظ و افزايش وحدت بين اقوام و پيروان مذاهب مختلف پرداخته و از هر گونه تفرقه دوري كنيم.

حجت الاسلام سالاري با بيان اين كه حفظ وحدت در بين مسلمانان مهم ترين و موثرترين سلاح آنها براي مقابله با توطئه هاي دشمنان است، اظهار داشت: دشمنان همواره تلاش مي كنند تا با تفرقه افكني بين پيروان مذاهب شيعه و سني در كشورهاي اسلامي به اهداف شوم استكباري و استعماري خود دست يابند.

او اضافه كرد: اما به فضل الهي و درايت مردم و مسئولان نظام جمهوري اسلامي، اين نقشه پليد دشمنان تاكنون در ايران نتيجه نداده و روز به روز بر وحدت مردم افزوده مي شود.

حجت الاسلام سالاري هفته وحدت را فرصت مناسبي براي تبيين و تاكيد اين امر مهم در جامعه اسلامي ذكر و اظهار كرد: برگزاري برنامه ها و جشن هاي ويژه با حضور و همكاري اقوام و مذاهب مختلف يكي از راه هاي افزايش وحدت در جامعه به شمار مي رود كه علاوه بر هفته وحدت بايد در طول سال نيز اجرايي شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین با اشاره به ايام گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار كرد: امسال با توجه به موفقيت هاي نظام جمهوري اسلامي در عرصه بين المللي، برنامه هاي گراميداشت دهه فجر به صورت ويژه و پررنگ تر برگزار مي شود.

به گفته وي برگزاري پررنگ تر برنامه هاي گراميداشت دهه فجر پيروي و تبعيت مردم از مقام معظم رهبري و پشتيباني آنها از برنامه هاي دولت تدبير و اميد را به جهانيان نشان مي دهد.

کد خبر 2214720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha