دروازه‌بان جدید تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اظهار رضایت از پیوستن به این تیم، گفت: با توجه به شرایطی که داشتم بهترین انتخابم را انجام دادم.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره امضای قرادادش با تیم فوتسال تاسیسات دریایی و بازگشت به لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من هفته گذشته  برای مذاکره با مسئولان تیم نوریلسکی و گرفتن رضایتنامه‌ام به روسیه سفر کرده بودم. به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی قادر نبودم دیگر در لیگ روسیه بمانم.

وی افزود: از طرف دیگر مذاکراتی هم با وحید شمسایی انجام دادم و قرار شد در صورتی که رضایتنامه‌ام صادر شود، به تیم تاسیسات بروم. در نهایت هم پس از چند نوبت مذاکره با مسئولان تیم نوریلسکی، موفق شدم رضایتنامه را بگیرم و امروز دوشنبه با قراردادی دو ساله به تاسیسات پیوستم.

نظری درباره اینکه مبلغ رضایتنامه را خودش پرداخت کرده یا باشگاه تاسیسات، گفت: باشگاه تاسیسات کمک کرد و مبلغ مورد نظر را پرداخت. با توجه به شرایطی که داشتم بهترین انتخاب را انجام دادم و امیدوارم با تاسیسات به اهدافمان برسیم.

دروازه بان تیم تاسیسات با بیان اینکه در این مدت تمرینات شخصی داشته و از آمادگی دور نشده است، تاکید کرد: تیم تاسیسات طبق برنامه وحید شمسایی امسال قصد دارد جزو سه، چهار تیم اول جدول قرار بگیرد و سال آینده برای قهرمانی بجنگد. با این هدفگذاری و با وجود وحید شمسایی قطعا می‌توانیم موفق باشیم.