۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

صحبت‌های نظری بعد از پیوستن به تیم فوتسال تاسیسات دریایی

صحبت‌های نظری بعد از پیوستن به تیم فوتسال تاسیسات دریایی

دروازه‌بان جدید تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اظهار رضایت از پیوستن به این تیم، گفت: با توجه به شرایطی که داشتم بهترین انتخابم را انجام دادم.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره امضای قرادادش با تیم فوتسال تاسیسات دریایی و بازگشت به لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من هفته گذشته  برای مذاکره با مسئولان تیم نوریلسکی و گرفتن رضایتنامه‌ام به روسیه سفر کرده بودم. به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی قادر نبودم دیگر در لیگ روسیه بمانم.

وی افزود: از طرف دیگر مذاکراتی هم با وحید شمسایی انجام دادم و قرار شد در صورتی که رضایتنامه‌ام صادر شود، به تیم تاسیسات بروم. در نهایت هم پس از چند نوبت مذاکره با مسئولان تیم نوریلسکی، موفق شدم رضایتنامه را بگیرم و امروز دوشنبه با قراردادی دو ساله به تاسیسات پیوستم.

نظری درباره اینکه مبلغ رضایتنامه را خودش پرداخت کرده یا باشگاه تاسیسات، گفت: باشگاه تاسیسات کمک کرد و مبلغ مورد نظر را پرداخت. با توجه به شرایطی که داشتم بهترین انتخاب را انجام دادم و امیدوارم با تاسیسات به اهدافمان برسیم.

دروازه بان تیم تاسیسات با بیان اینکه در این مدت تمرینات شخصی داشته و از آمادگی دور نشده است، تاکید کرد: تیم تاسیسات طبق برنامه وحید شمسایی امسال قصد دارد جزو سه، چهار تیم اول جدول قرار بگیرد و سال آینده برای قهرمانی بجنگد. با این هدفگذاری و با وجود وحید شمسایی قطعا می‌توانیم موفق باشیم.

کد خبر 2331394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha