اراک- خبرگزاری مهر: معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی استان مرکزی از تلاش این سازمان برای ارائه خدمات بیشتر به مردم خبر داد و گفت: خدمات مشاوره ای بهزیستی استان مرکزی در سال جاری دو تا 10 درصدافزایش می یابد.

محمدعلی الله دادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سازمان بهزیستی استان مرکزی تلاش دارد تا خدمات بیشتری را در آگاه سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، معلولیت ها و مشاوره خانواده ای ارائه دهد.

وی در خصوص اقدامات پیش روی این سازمان گفت: براساس اهداف و برنامه سازمان در سالجاری گفت: سازمان بهزیستی استان تلاش دارد تا همه ارائه خدمات در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد، پیشگیری از معلولیت ها و ارائه خدمات مشاوره ای را بین 2 تا 10 درصد افزایش دهد.

اله دادی شاخص ترین این فعالیت ها را گسترش ارائه خدمات مشاوره ای تلفنی در استان اعم از شهر و روستا بیان کرد و افزود: این مرکز با هدف رفع اختلافات و حل مسائل و مشکلات خانواده از طریق مشاوره خدمات ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: این مرکز مشاوره به منظور کمک به خانواده‌ها و ارتقای فرهنگ برخورداری از مشاوره در جامعه راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات پیشگیری از اعتیاد و درمان به بیش از 69 هزار نفر،خدمات پیشگیری از معلولیت های ناشی از تنبلی چشم و ناشنوایی به هشت هزارنفر و آموزش مهارت زندگی و ارائه خدمات پیشگیری از آسیب های اجتماعی به 23 هزار نفر از جمله اقدامات این سازمان در سه ماهه نخست امسال است.