۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

اله دادی:

خدمات مشاوره ای بهزیستی استان مرکزی 2 تا 10 درصدافزایش می یابد

خدمات مشاوره ای بهزیستی استان مرکزی 2 تا 10 درصدافزایش می یابد

اراک- خبرگزاری مهر: معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی استان مرکزی از تلاش این سازمان برای ارائه خدمات بیشتر به مردم خبر داد و گفت: خدمات مشاوره ای بهزیستی استان مرکزی در سال جاری دو تا 10 درصدافزایش می یابد.

محمدعلی الله دادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سازمان بهزیستی استان مرکزی تلاش دارد تا خدمات بیشتری را در آگاه سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، معلولیت ها و مشاوره خانواده ای ارائه دهد.

وی در خصوص اقدامات پیش روی این سازمان گفت: براساس اهداف و برنامه سازمان در سالجاری گفت: سازمان بهزیستی استان تلاش دارد تا همه ارائه خدمات در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد، پیشگیری از معلولیت ها و ارائه خدمات مشاوره ای را بین 2 تا 10 درصد افزایش دهد.

اله دادی شاخص ترین این فعالیت ها را گسترش ارائه خدمات مشاوره ای تلفنی در استان اعم از شهر و روستا بیان کرد و افزود: این مرکز با هدف رفع اختلافات و حل مسائل و مشکلات خانواده از طریق مشاوره خدمات ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: این مرکز مشاوره به منظور کمک به خانواده‌ها و ارتقای فرهنگ برخورداری از مشاوره در جامعه راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات پیشگیری از اعتیاد و درمان به بیش از 69 هزار نفر،خدمات پیشگیری از معلولیت های ناشی از تنبلی چشم و ناشنوایی به هشت هزارنفر و آموزش مهارت زندگی و ارائه خدمات پیشگیری از آسیب های اجتماعی به 23 هزار نفر از جمله اقدامات این سازمان در سه ماهه نخست امسال است.

کد خبر 2331455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha