۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

امروز:

120مربی مهدهای کودک استان مرکزی با ارتقای فرهنگ ترافیک آشنا شدند

120مربی مهدهای کودک استان مرکزی با ارتقای فرهنگ ترافیک آشنا شدند

اراک- خبرگزاری مهر: 120مربی و مدیر مهدهای کودک استان مرکزی با شرکت در دوره آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک، با ضررورت رعایت فرهنگ ترافیک آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک به همت بهزیستی استان مرکزی و با همکاری راهنمایی و رانندگی این استان ویژه مربیان و مدیران مهدهای کودک ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات پیشگیری بهزیستی استان مرکزی برگزار شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای وظایف کلی استان ها طبق دستورالعملی که در سال گذشته در شورای ترافیک انجام شد، مقر شد هر یک از دستگاه های عضور فعالیت ها و برنامه هایی را در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک انجام دهند.

آذر دخت همتا با اشاره به اینکه 42 دستگاه در شورای ترافیک عضو هستند، ادامه داد: در این شورا 27 وظیفه برای بهزیستی تعیین شد که برگزاری دوره آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک از جمله این وظایف است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره 120 نفر از مدیران و مربیان مهدهای کودک حضور دارند، ادامه داد: 31 خرداد نیز این دوره برای پرسنل و جامعه هدف بهزیستی برگزار خواهد شد.

همتا تشکیل کمیته تخصصی برای اعلام فراخوان علمی، آموزش رانندگان سرویس های مهدهای کودک، ساماندهی سرویس های مهد کودک ها و نشان مهد زدن بر روی سرویس های را از جمله برنامه های بهزیستی در این راستا دانست.


 
 

کد خبر 2314573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha