سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از اینکه تیمش با کسب عنوان سوم در میان چهار تیم شرکت کننده به کار خود در تورنمنت بین‌المللی کاپ توران لهستان پایان داد، از عملکرد شاگردانش در مجموع دیدارهای برگزار شده در این تورنمنت ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت بین‌المللی بسکتبال لهستان که از جمعه گذشته با حضور چهار تیم لهستان، ایران، سوئد و پرتغال و با نام کاپ توران آغاز شده بود، بامداد امروز به پایان رسید. در آخرین روز این تورنمنت تیم ملی بسکتبال ایران مقابل میزبان مسابقات با نتیجه 83 بر 70 تن به شکست داد. این در حالی است که ملی‌پوشان بسکتبال ایران در دیدار نخست خود نیز 75 بر 58 مغلوب سوئد شده بود اما در دیدار دوم با نتیجه 69 بر 55 مقابل پرتغال به برتری دست یافت.

با این عملکرد، تیم ملی بسکتبال در رده‌بندی نهایی تورنمنت بین‌المللی کاپ توران، بعد از تیم‌های لهستان و سوئد و بالاتر از پرتغال در رده سوم قرار گرفت. مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از پایان تورنمنت بین‌المللی لهستان از عملکرد شاگردانش در این تورنمنت ابراز رضایت کرد.

بچیروویچ در این رابطه گفت: از عملکردی بازیکنان ایران در تورنمنت بین‌المللی لهستان داشت، خوشحالم. آنها خوب کار کردند و تلاش خوبی هم داشتند.

وی با اشاره به رویدادهایی که تیم ملی بسکتبال در پیش دارد، خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات جهانی اسپانیا، یک تورنمنت مهم آسیایی (بازی‌های آسیایی اینچئون) داریم. حضور در اینچنین تورنمنت‌هایی باعث می‌شود تا زمان لازم را داشته باشیم که تیم‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال همچنین از فدراسیون لهستان بابت دعوتی که از ایران برای حضور در تورنمنت بین‌المللی این کشور کرد، تشکر کرد و گفت: زمان خوبی را در این تورنمنت سپری کردیم.