۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳

شکست در آخرین دیدار؛

تیم ملی بسکتبال در رده سوم تورنمنت بین‌المللی لهستان قرار گرفت

تیم ملی بسکتبال در رده سوم تورنمنت بین‌المللی لهستان قرار گرفت

تیم ملی بسکتبال نتیجه آخرین دیدار خود در تورنمنت بین‌المللی کاپ توران لهستان را به میزبان مسابقات واگذار کرد. بدین ترتیب این تیم با مجموع دو باخت و تنها یک پیروزی به عنوان سوم این تورنمنت دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار تیم ملی بسکتبال در تورنمنت بین‌المللی کاپ توران لهستان بامداد امروز دوشنبه به پایان رسید. در این دیدار ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان برابر میزبان مسابقات یعنی لهستان با نتیجه 83 بر 70 متحمل شکست شدند.

صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، حامد حدادی، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، نساج‌پور، روزبه ارغوان، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست و ارسلان  کاظمی بازیکنانی بودند که برای تیم ملی بسکتبال در دیدار با لهستان به میدان رفتند.

تیم ملی بسکتبال در حالی نتیجه دیدار برابر لهستان در روز سوم و پایانی تورنمنت کاپ توران را واگذار کرد که در دیدار نخست خود در این تورنمنت نیز مقابل سوئد تن به شکست داده بود اما در مصاف با پرتغال که در روز دوم مسابقات برگزار شد به برتری دست یافت.

در هر صورت در پایان تورنمنت چهار جانبه و بین‌المللی بسکتبال لهستان که از جمعه با حضور چهار تیم میزبان، ایران، پرتغال و سوئد آغاز شد، تیم ملی ایران با مجموع دو باخت و تنها یک برد به عنوان سوم دست یافت. تیم ملی لهستان نیز قهرمان این تورنمنت شد. رده‌بندی چهار تیم شرکت کننده در تورنمنت بین المللی لهستان به این شرح است:

1- لهستان
2- سوئد
2- ایران
4- پرتغال

در پایان تورنمنت بین‌المللی لهستان، "آدام واژینسکی" از تیم ملی میزبان به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد.

کد خبر 2342720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha