سرمربی زیر 14 سال تیم عربستان پس از حذف تیمش از رقابتهای قهرمانی زیر 14 سال آسیا ابراز امیدواری کرد قهرمان این جام یکی از تیم‌های گروه A باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عمر عبدالله سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال عربستان در نشست خبری بعد از بازی با ایران، با تبریک به تیم فوتبال زیر 14 سال کشورمان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امیدوارم قهرمان این دور از مسابقات تیمی از گروه A باشد.

وی در ادامه افزود: وجود استرس در بازیکنان این تیم حکمفرما بود و استرس باعث شد که بازیکنان این تیم بازی با کیفیتی را ارائه ندهند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال عربستان با بیان اینکه در این مسابقات به دنبال کسب نتیجه نبوده، اظهار کرد: کسب مهارت‌های تاکتیکی و کسب تجربه برای بازیکنان از مهمترین اولویت‌های تیم عربستان برای حضور در این بازی‌ها بود.

وی با بیان اینکه برخی از بازیکنان تیم عربستان از مدارس به این تیم پیوستند، یادآور شد: مطمئنا اگر این بازیکنان از چند ماه پیش به تیم می‌پیوستند، شرایط عربستان اینگونه نمی‌شد. برای داشتن تیمی ایده‌آل، باید برنامه ریزی داشت و بازیکنان را به صورت دائم در اختیار داشت تا بتوانیم به اهداف مورد نظر خودمان دست پیدا کنیم.

عبدالله با اشاره به بازی عربستان مقابل ایران افزود: در نیمه دوم نسبت به نیمه اول خوب بودیم اما مقابل بازی خوب ایران حرفی برای گفتن نداشتیم.

وی یادآور شد: این رقابت ها فرصت خوبی برای بررسی عمکرد تیم به لحاظ کار گروهی و تاکتیکی بودیم و عربستان سال های آینده با عربستان فعلی مطمئنا فرق خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال عربستان  در پایان برای پیروزی ایران در رقابتهای آینده آرزوی موفقیت کرد.

در بازی‌های امروز، تیم ایران با یک گل عربستان را شکست داد و در بازی همزمان تیم کره‌شمالی با تیمور شرقی به تساوی 2 بر 2 دست یافت.