۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۰۵

کیم چول‌جین:

ایران به مرحله دوم صعود می‌کند/ شانس‌مان برای رسیدن به فینال زیاد است

ایران به مرحله دوم صعود می‌کند/ شانس‌مان برای رسیدن به فینال زیاد است

همدان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره شمالی گفت: شانس صعود تیم بعدی از گروه A مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 14 سال آسیا متعلق به ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیم چول‌جین عصر چهارشنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در بازی برابر ایران در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: ایران تیمی قدرتمندی بود و خیلی تلاش کردیم تا برنده این بازی باشیم. بازی سختی بود و این بازی راه تیم کره‌شمالی را برای رسیدن به نیمه نهایی و فینال هموار کرد.

وی با بیان اینکه شانس بعدی صعود تیم از این گروه متعلق به ایران است، ادامه داد: تیم ما روی گلزنی از راه دور تمرین بسیاری داشته و روی تاکتیک کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره‌‎شمالی با بیان اینکه در بازی با عربستان نیز گل‌ها از راه دور وارد دروازه عربستان شد، یادآور شد: در این بازی تعویضی بین بازیکنان انجام نشد چراکه بازیکنان آن طور که می‌خواستیم بازی را اداره می‌کرد و نیازی به تعویض نبود.

کیم چو چین اظهار کرد: در بازی برابر تیمور شرقی نیز برای پیروزی به میدان می رویم و به تساوی در این دیدار قانع نیستیم و می خواهیم بازی جوانمردانه ای به نمایش بگذاریم.

گفتنی است دو تیم ایران و کره شمالی عصر چهارشنبه در حالی به مصاف هم رفتند که بازی های گذشته خود را با پیروزی به پایان رسانده بودند و برای قطعی کردن صعود خود پا به میدان مسابقات گذاشتند اما ایران بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت و در پایان یک بر صفر شکست خورد تا با این شکست صعود کره به دور بعد مسابقات قطعی و شانس صعود ایران به دور بعد کشیده شود.

تیم ایران در بازی آینده باید به مصاف عربستانی برود که دو شکست در کارنامه خود داشته و کره شمالی نیز باید به مصاف تیمور شرقی برود.

در جدول این رقابت ها در حاضرتیم کره شمالی با شش امتیاز در صدر قرار دارد، ایران با 3 امتیاز و بر حسب تفاضل گل بهتر در دوم قرار دارد و تیم کره شمالی با همین امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته است و عربستان نیز بدون امتیاز در قعر جدول است.

کد خبر 2344958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha