۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۲۸

شریفی پس از صعود به نیمه‌نهایی؛

بازی مرگ و زندگی را از عربستان بردیم/ برای جام جهانی 2022 استارت زده‌ایم

بازی مرگ و زندگی را از عربستان بردیم/ برای جام جهانی 2022 استارت زده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کشورمان از بازیکنان حاضر در تیمش با عنوان استعدادهای ناب ایرانی یاد کرد و گفت: تیم ایران مسابقه مرگ و زندگی را به نفع خود به پایان برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر شریفی در نشست خبری بعد از بازی با عربستان با عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم فوتبال عربستان از دیرباز رقیب جدی برای تیم‌های فوتبال ایران در رده‌های مختلف بوده و خوشحالیم  امروز با یک بازی خوب این تیم را در این رده سنی شکست دادیم.

وی با اشاره به شرایط تیمی عربستان خاطرنشان کرد: این تیم در هلند و با یک مربی اسپانیایی آموزش دیده بود و با سرمایه گذاری زیادی در این رقابتها حاضر شد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال ایران با بیان اینکه تیم عربستان فوتبالی خوب و باشعور ارائه می‌کند، تصریح کرد: این تیم امروز بدون ترس و واهمه بازی را شروع کرد اما این تیم ایران بود که با یک بازی حساب شده نتیجه را به نفع خود به پایان برد.

حیدر شریفی تیم ایران را نیز تیمی تاکتیکی معرفی کرد و افزود: این تیم استارت خود را برای جام جهانی 2022 زده است.

وی از بازیکنان حاضر در تیم ایران با عنوان استعدادهای ناب ایرانی یاد کرد و اظهار کرد: این بازیکنان در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 ایران با اشاره به حریف‌های احتمالی ایران در نیمه نهایی این مسابقات گفت: تیم‌های چون تاجیکستان، عراق و کره‌جنوبی همواره از حریفان دیرین ایران در رده‌های مختلف بودند و تیمی که به دنبال قهرمانی است بازی با هر کدام از این تیم ها برایش فرقی نمی‌کند.

در بازی‌های امروز، تیم فوتبال زیر 14 سال ایران با یک گل عربستان را شکست داد و در بازی همزمان تیم کره‌شمالی با تیمور شرقی به تساوی 2 بر 2 دست یافت. حریف ایران فردا مشخص خواهد شد.

کد خبر 2345741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha