دفترهای «سنجد» به همراه 100 قلم نوشت افزار با نمادهای اسلامی ایرانی روز گذشته، 20 مرداد در مراسمی رونمایی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از جدید‌ترین محصولات و نوشت‌افزار‌های اسلامی ایرانی دوشنبه 20 مرداد، با حضور علی بخشی زاده مدیر شبکه دو،  حجت‌الاسلام احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر خجسته رییس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و مجتبی رحماندوست و لاله افتخاری نماینده مجلس در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

در این مراسم علی بخشی زاده در جمع مسئولان و مدیران فرهنگی، صنف نوشت‌افزار، هنرمندان و فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی از نوشت افزارهای «سنجد» رونمایی کرد.

سنجد هم در مراسم رونمایی از جدید‌ترین محصولات و نوشت‌افزار‌های اسلامی ایرانی حضور داشت، این خبرنگار گزارش کاملی از رونمایی‌ها آماده کرده و قرار است به زودی آنها را روی آنتن شبکه دو بفرستد.



این مراسم به همت «مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی» در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری به لزوم تولید محصولات متناسب با فرهنگ و ارزش‌های ایران اسلامی برگزار شد و  جمعی از تولید‌کنندگان نوشت‌افزار اسلامی ایرانی مانند آزاده، روشنا، رویش و قاصدک نیز در آن حضور داشتند.

در این مراسم، مهدی کریمی مدیر فیلم‌های تلویزیونی، مهدی آذرمکان مدیر گروه اجتماعی، محسن خوش مسئول دفتر مدیر شبکه، یدالله سلطانیان مدیر پخش و حسین حسینی مقدم مدیر امور عمومی شبکه دو بخشی زاده را همراهی کردند.