فیلمبرداری فیلم سینمایی «وروجک‌ها» به کارگردانی فرزاد اژدری هفته گذشته در منطقه تهران پارس تهران برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم فروزش کارگردان پیشکسوت سینمای کودک و نوجوان با حضور در سر صحنه این فیلم، اولین پلان «وروجک‌ها» را کلید زد. ابراهیم فروزش کارگردان سینمای کودک با ابراز خوشحالی از تولید فیلم برای کودکان گفت: کار برای کودک و نوجوان ارزشمند، قابل احترام و در عین حال جذاب و سخت است. برای این گروه فیلمسازی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این کار هم چون ساخته های قبلی فرزاد اژدری به رونق سینمای کودک و نوجوان بیفزاید.

«وروجک‌ها» فیلمی است با موضوع کودک و نوجوان که داستان آن درباره خواهر و برادری به نام های ساینا و سینا است که پدر و مادرشان را با رفتار های ناشایست و نادرست اذیت می کنند و در ادامه داستان درگیر ماجراهایی می‌شوند.

علیرضا خمسه، سیما تیرانداز و طوفان مهردادیان در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. ساینا اژدری و کیمیا حسینی 2 بازیگر کودک اصلی این فیلم هستند.

«وروجک‌ها» سومین کار بلند سینمایی فرزاد اژدری پس از فیلم های «سلام بر فرشتگان» و «عملیات مهدکودک» است که برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان آماده می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فرزاد اژدری، تهیه کننده: مهدی احمدی، مدیر تولید: جعفر گودرزی، مشاور فیلنامه: مجید رضابالا، مدیر فیلم برداری: مجتبی رحیمی، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح چهره پردازی: حسین یزدی، صداگذاری و تدوین: حامد رضی، صدابردار: بهروز عابدینی، جلوه های ویژه: امیر سحرخیز، آهنگساز: امیرسعید امیر اصلانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجتبی طاهرخانی، منشی صحنه: مریم باجی، مدیر تدارکات: عباس خدادادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مهدی حیدری، شاعر: ساغر مختاری، و ...