تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فردا به دنبال کسب نتیجه ای خوب برابر گسترش فولاد هستیم و می خواهیم که با امتیاز تبریز را ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: فوتبال تبریز با حضور تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر و شهرداری در لیگ دسته اول یک نشاط و شادابی به فوتبال ما هدیه داد و من خوشحالم پس از سال ها، دوباره به این شهر آمده ام.

وی در خصوص بازی تیم نفت تهران برابر گسترش فولاد که فردا در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: ما در این بازی به دنبال کسب نتیجه ای خوب هستیم و دوست داریم که با امتیاز تبریز را ترک کنیم. هر چند که معتقدم گسترش فولاد یکی از تیم های برتر لیگ از لحاظ ارائه فوتبال خوب است.

منصوریان ادامه داد: ما بازی های تیم گسترش فولاد بخصوص آخرین بازی این تیم برابر استقلال تهران را نگاه کردیم و آنالیز خوبی از نوع بازی این تیم داریم، نقاط ضعف و قوت حریف خود را می دانیم و از طرفی تلاش داریم تا ایرادهای کار خودمان را هم برطرف کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران عنوان کرد: تیم نفت بر خلاف فصل گذشته، دیگر تیمی شناخته شده به حساب می آید و همه از این تیم به عنوان یکی از مدعیان یاد می کنند، با این حال مشخص شدن تکلیف و آینده تیم ها از همین ابتدای فصل کار سختی است و باید حداقل تا هفته بیستم صبر کنیم.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران از چارچوب بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17 پنجشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل (اختصاصی گسترش فولاد) برگزار خواهد شد.