۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۰۲

حمید استیلی:

مشکلات مالکیت باشگاه همچنان ادامه دارد/ راه‌آهن خانه علی کریمی است

مشکلات مالکیت باشگاه همچنان ادامه دارد/ راه‌آهن خانه علی کریمی است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه مشکلات مالکیتی این باشگاه همچنان ادامه دارد و من با تلاش فراوان درصدد رفع این مشکل هستم، گفت: به علی کریمی گفته‌ام راه‌آهن خانه توست و هر زمان که دوست داشتی می‌توانی به خانه‌ات باز گردی.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صبای قم با بیان این مطلب افزود: دیدار بسیار مهمی را در مقابل صبا خواهیم داشت. در حال حاضر در جدول رده‌بندی صبا تیم هشتم است و ما دهم هستیم.

سرمربی تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: شرایط ما قبل از بازی مقابل پدیده خوب بود و پله پله سیر صعودی داشتیم اما اشتباهات خط دفاعی ما در مقابل پدیده باعث شد تا این بازی را واگذار کنیم و از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شویم. فردا موظف هستیم یک بازی خوب برا در مقابل صبا ارایه دهیم. در طول هفته سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را که در  مقابل تیم پدیده بسیار مشهود بود برطرف کنیم.

استیلی در ادامه گفت: متاسفانه مشکل ما تنها مسایل فنی نیست و مسایل مالی رفته رفته برای ما دردساز شده است و تا اینجا هم بازیکنانم بسیار نجیب بودند که راجع به مسایل مالی صحبتی نکردند و احترام من را نگه داشتند و من هم تلاش می‌کنم تا بتوانیم هرچه زودتر با رفع مشکلات مالی شرایط روحی آنها را نیز بهتر کنم.

سرمربی تیم راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالکیت باشگاه راه‌آهن به پایان رسیده است یا خیر گفت: متاسفانه الان هفت هفته است که من هر بار به شما می‌گویم هفته آینده این مشکل برطرف خواهد شد و دیگر از شما خجالت می‌کشم که باز هم بگویم این مشکلات همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ما هر روز به دنبال حل این مشکل هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم هرچه زودتر این مسئله را به پایان برسانیم تا بازیکنانم بتواند با روحیه خوب سایر دیدارهای لیگ را با موفقیت به پایان برسانند.

حمید استیلی در پاسخ به این سوال که آیا علی کریمی به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: علی کریمی اواخر فوتبالم با من همدوره بود. وقتی که من مربی استیل آذین بودم. زمانی که به راه‌آهن آمدم از علی خواستم که راه‌آهن را خانه خود بداند و بیاید برای راه‌آهن بازی کند اما به یکباره علی تصمیم به خداحافظی گرفت و من از ایشان خواستم به عنوان مربی در راه‌آهن مشغول شود که وی قبول نکرد اما من کریمی هر جا که باشد برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم راه‌آهن تهران در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن محروم و مصدوم برای دیدار مقابل صبای قم دارید، گفت: ما بازیکن محروم نداریم اما مهدی زارع، بهادر عبدی و محمدی مصدومان ما هستند که امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به دیدار مقابل صبا برسند.

کد خبر 2364046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha