۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۵۵

گزارش مهر/

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور/ گسترش فولاد تبریز – نفت تهران؛ آبی ها به دنبال جبران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور/ گسترش فولاد تبریز – نفت تهران؛ آبی ها به دنبال جبران

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با انگیزه جبران نتایج نه چندان خوب خود در هفته های سپری شده از لیگ برتر و رسیدن به نیمه بالایی جدول به دیدار تیم نفت تهران می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از پنجشنبه با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود و طی ان در یکی از این بازی ها تیم گسترش فولاد تبریز در خانه از تیم نفت تهران پذیرایی می کند.

این دیدار با توجه به شرایط جدول می تواند برای هر دو تیم دارای اهمیت باشد. گسترش فولاد هم اکنون با شش امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده و تیم نفت تهران با هشت امتیاز در خانه ششم قرار دارد.

فاصله امتیازی نه چندان زیاد دو تیم با یکدیگر حساسیت این بازی را بیشتر کرده چراکه تیم گسترش فولاد با پیروزی در این دیدار 9 امتیازی شده و می تواند بالاتر از نفت در جدول جای بگیرد. در سوی مقابل تیم نفت تهران نیز این فرصت را دارد تا با سوغاتی سه امتیازی اش از تبریز، از تیم های میانه جدولی جدا شده و به جمع تعقیب کننده های صدرنشینان بپیوندد.

اما تیم تحت هدایت فنی مهدی تارتار که هفته قبل در خانه استقلال تهران شکست بدی را متحمل شد، این هفته انگیزه بالایی دارد تا باخت سه بر صفر برابر شاگردان قلعه نویی را این بار برابر تیم علیرضا منصوریان جبران کند. با شکست هفته قبل، تفاضل گل گسترش فولاد هم تا 4- پائین آمد تا به همین دلیل از تیم ملوان شش امتیازی در جدول پائین تر قرار بگیرد.

حالا آبی های تبریز این فرصت را پیش رو دارند تا در خانه برابر تیم نفت تهران صاحب هر سه امتیاز شده و ضمن جبران نتایج نه چندان خوب هفته های سپری شده، به وضعیت خود در جدول نیز سر و سامان نسبی بدهند.

در سوی مقابل اما تیم نفت تهران هفته گذشته در زمین خود برابر پیکان بدون گلزن صفر – صفر مساوی کرد تا پس از شکست در خانه سایپا، دومین نتیجه ضعیف متوالی اش را کسب کند. این تیم برای جبران دو نتیجه ضعیف هفته های پنجم و ششم این هفته باید در تبریز برابر تیم سختکوش گسترش فولاد به میدان برود و به نظر نمی رسد که منصوریان و شاگردانش کار راحتی در بنیان دیزل داشته باشند.

تیم نفت در حالی طی دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده که در هفته های سوم و چهارم، این تیم موفق شده بود دو پیروزی بسیار خوب به ثبت برساند. زردپوشان تهران در هفته سوم موفق شدند در اهواز تیم استقلال خوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست دهند و در هفته چهارم، یک نتیجه خارق العاده رقم زدند و طی آن سپاهان اصفهان را با سه گل از پیش رو برداشتند.

نفتی ها در هفته اول هم پرسپولیس علی دایی را یک بر یک متوقف کرده بودند اما در هفته دوم شکست خانگی دو بر یک را برابر تیم راه آهن متحمل شده بودند.

حالا تیم نفت تهران چشم به سه امتیاز بازی فردا در تبریز دارد تا خود را به جمع تیم های بالانشین نزدیک کرده و از میانه جدولی ها فاصله بگیرد.

دو تیم نفت تهران و گسترش فولاد تبریز تا به حال فقط دو بار برابر یکدیگر به میدان رفته اند که هر دو بازی در فصل گذشته به سود تیم نفت به پایان رسید.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران از چارچوب بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17 پنجشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل (اختصاصی گسترش فولاد) برگزار خواهد شد.

پنج شنبه همچنین سپاهان اصفهان با ملوان بندرانزلی، نفت مسجد سلیمان با استقلال تهران و استقلال خوزستان با پدیده مشهد دیدار می کنند.

در مهم ترین بازی هفته هفتم نیز روز جمعه تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم پرسپولیس خواهد بود.

................................................

گزارش از محمود نصیرپور

کد خبر 2363872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha