۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

صمد مرفاوی:

در خط دفاع ضعف داریم/ بازیکنان ما در حال رفت و آمد هستنند

در خط دفاع ضعف داریم/ بازیکنان ما در حال رفت و آمد هستنند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه متاسفانه هر روز برخی از بازیکنان من باید مسیر تهران - قم را برای تمرین طی کنند، گفت: امیدوار هستم مسئولان تیم فکری به حال این قضیه بکنند و بازیکنان را از لحاظ مالی تامین کنند تا آنها بتوانند برای خود در قم مسکنی تهیه کرده تا هر روز این مسیر طولانی را طی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل راه‌آهن تهران شرایط دو تیم را سخت خواند و افزود: هر دو تیم بازی قبل خود را با شکست به پایان رساندند و هر دو به دنبال پیروزی در این دیدار هستند و با توجه به همین مسئله به احتمال فراوان بازی بسیار خوبی برگزار خواهیم کرد.

سرمربی صبا، تیم راه‌آهن را جوان و با انگیزه خواند و افزود: راه آهن از بازیکنان جوان و خوش آتیه‌ای سود می‌برود و صد در صد به دنبال این هستند که بتوانند در تهران 3 امتیاز را از آن خود کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا کار ما در تهران بسیار سخت شود.

صمد مرفاوی در پاسخ به این سئوال که در دو بازی 6 گل دریافت کرده‌اید و همین دلیلی بر ضعف خط دفاعی شماست، گفت: ما در مقابل تراکتور و پرسپولیس 6 گل دریافت کردیم و این نشان می‌دهد که از لحاظ دفاعی تا حدودی دچار ضعف هستیم اما مطمئن باشید که این نقاط ضعف برطرف خواهد شد و ما روز به روز بهتر از گذشته در مقابل حریفان ظاهر خواهیم شد. ما در تمرینات‌مان با خط دفاعی بیشتر تمرین می‌کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را به طور کامل پوشش دهیم.

سرمربی صبای قم در پاسخ به این سئوال که آیا در پایان فصل جایگاه‌تان در بین شش تیم اول خواهد بود یا خیر، گفت: هیچ مربی نمی‌تواند در ابتدای فصل جایگاهی برای تیم خود تعیین کند ما تلاش می‌کنیم تا نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری داشته باشیم و به دنبال این هستیم تا بتوانیم با بازی‌های خوب امتیازات لازم را کسب کرده و جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم اما نمی توانیم از الان جایگاه بالایی برای خود در جدول متصور شویم.

مرفاوی در پاسخ به این سئوال که آیا رفت و آمد بازیکنان برای تمرین به قم و تهران آنان را دچار مشکل کرده است یا خیر، گفت: بازیکن باید با آرامش تمرینات خود را انجام دهد اما متاسفانه تعدادی از بازیکنان من باید هر روز مسیر قم - تهران را در حال رانندگی باشند و این برای آنان بسیار مشکل است و من امیدوارم مسئولان باشگاه تمهیداتی را بیندیشند و از لحاظ مالی بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهند تا آنها بتوانند مسکنی برای خود در قم تهیه کرده تا این مسیر را هر روز طی نکنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا خود شما نیز در قم سکونت دارید یا خیر، گفت: من هم همانند برخی از بازیکنان هر روز مجبورم این مسیر طولانی را طی کنم.

سرمربی صبا در پایان یادآور شد حسن‌زاده تنها مصدوم این تیم است که هنوز حضور وی در این مسابقه مشخص نیست.

 

کد خبر 2364028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha