۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

منصوریان:

گسترش فولاد یکی از تیم های خوب لیگ برتر است/ می خواهیم با امتیاز از تبریز برویم

گسترش فولاد یکی از تیم های خوب لیگ برتر است/ می خواهیم با امتیاز از تبریز برویم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فردا به دنبال کسب نتیجه ای خوب برابر گسترش فولاد هستیم و می خواهیم که با امتیاز تبریز را ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: فوتبال تبریز با حضور تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر و شهرداری در لیگ دسته اول یک نشاط و شادابی به فوتبال ما هدیه داد و من خوشحالم پس از سال ها، دوباره به این شهر آمده ام.

وی در خصوص بازی تیم نفت تهران برابر گسترش فولاد که فردا در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: ما در این بازی به دنبال کسب نتیجه ای خوب هستیم و دوست داریم که با امتیاز تبریز را ترک کنیم. هر چند که معتقدم گسترش فولاد یکی از تیم های برتر لیگ از لحاظ ارائه فوتبال خوب است.

منصوریان ادامه داد: ما بازی های تیم گسترش فولاد بخصوص آخرین بازی این تیم برابر استقلال تهران را نگاه کردیم و آنالیز خوبی از نوع بازی این تیم داریم، نقاط ضعف و قوت حریف خود را می دانیم و از طرفی تلاش داریم تا ایرادهای کار خودمان را هم برطرف کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران عنوان کرد: تیم نفت بر خلاف فصل گذشته، دیگر تیمی شناخته شده به حساب می آید و همه از این تیم به عنوان یکی از مدعیان یاد می کنند، با این حال مشخص شدن تکلیف و آینده تیم ها از همین ابتدای فصل کار سختی است و باید حداقل تا هفته بیستم صبر کنیم.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران از چارچوب بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17 پنجشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل (اختصاصی گسترش فولاد) برگزار خواهد شد.

کد خبر 2363870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha