۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱

دراگان اسکوچیچ:

با آمادگی کامل به مصاف پیکان می‌رویم/ دروازه برای پنالتی زن ما کوچک بود

با آمادگی کامل به مصاف پیکان می‌رویم/ دروازه برای پنالتی زن ما کوچک بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه با آمادگی کامل به مصاف پیکان آمده‌ایم تا 3 امتیاز را از آن خود کنیم با اشاره به دیدار قبلی این تیم گفت: در زمان زدن پنالتی دروازه حریف برای پنالتی زن ما کوچک بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران با بیان این مطلب افزود: امیدوار هستم فردا بازی خوبی را شروع کنیم و به 3 امتیاز دست پیدا کنیم تا در جدول مدعیان باقی بمانیم. ما  نقاط ضعف و قوت پیکان را آنالیز کردیم و فردا با آمادگی کامل به مصاف تیم پیکان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه دو بازی را با تساوی به پایان رسانده‌اید فردا مقابل پیکان پیروز خواهید شد یا خیر، گفت: ما تنها دو بازی را با مساوی به پایان رسانده‌ایم و شکستی نداشته‌ایم و مطمئنا فردا تنها برای کسب پیروزی به مصاف پیکان خواهیم رفت تا هم شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم و هم از کورس بالانشینان عقب نمانیم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که تا به حال گلزنی نکرده‌اند، گفت: ما به بازی‌های گذشته تیم حریف کاری نداریم و تنها مهم برای ما کسب 3 امتیاز در دیدار فردا است. اینکه این تیم تا به حال گل زده است یا خیر برای ما اصلا مهم نیست، ما تنها به پیروزی در مقابل این تیم فکر می‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال که باز هم فولاد همانند سال‌های گذشته پنالتی‌هایش را از دست می‌دهد و شما چه تدبیری برای زدن ضربات پنالتی اندیشیده‌اید، گفت: به هر حال باید قبول کنیم که پنالتی زدن بیشتر به شانس بر می‌گردد و احتمال دارد که یک بازیکن تمام پنالتی‌هایش گل شود و حتی این اتفاق هم بیفتد که پنالتی‌هایش گل نشود، ما در تمریناتمان تلاش می‌کنیم تا این نقیصه را برطرف کنیم اما فکر می‌کنم در این دیدار دروازه برای پنالتی زن ما بسیار کوچک بود.

اسکوچیچ در پایان، بختیار رحمانی را تنها مصدوم تیم فولاد دانست و گفت: آرش افشین هم هنوز به آن شرایط ایده‌آل نرسیده اما می‌تواند در آینده فولاد خوزستان را همراهی کند.

 

کد خبر 2364072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha