شیراز – خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش کوه یخ گفت: بزرگان تئاتر ایران جشنواره فارس را داوری می کنند.

محمد رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حضور اساتید تئاتر ایران به عنوان داوران جشنواره تئاتر فارس نشان از مدیریت قوی در برگزاری دارد تاکید کرد: به عنوان شخصی که چندین سال است کارهای مختلف تئاتر را انجام داده ام امروز افتخار می کنم که افرادی همچون پرفسور کامیابی و انتظامی کار من را تماشا می کنند.

وی ادامه داد: به عنوان یک شهرستانی افتخار می کنم بزرگان تئاتر ایران در شیراز حضور دارند و این حرکت بزرگ نشان از تغییر رویکرد در فرهنگ و ارشاد فارس است.

کارگردان نمایش کوه یخ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دید مسئولین فرهنگ و ارشاد فارس باید بین شهرستانهای فعال هنری با دیگر شهرستانها تفاوت داشته باشد تاکید کرد: حضور در جشنواره های مختلف استانی نقطه مثبتی است که نشان از ظرفیت یک شهرستان دارد به همین دلیل باید به چنین شهرستانهایی بیشتر توجه داشت.

وی ادامه داد: در زمان توزیع اعتبارات و امکانات باید حضور در جشنواره های مختلف فرهنگی در استان فارس مد نظر مسئولین باشد زیرا اهمیت دادن به شهرستانهای فعال به طور حتم دیگران را نیز به فعالیت وا می دارد.

کارگردان نمایش کوه یخ با بیان اینکه تبصره و قوانین مختلفی می تواند از جانب مسئولین استان برای فعال کردن هنرمندان شهرستانی مد نظر قرار گیرد، گفت: اگر امروز شهرستانهای فعال تفاوت خود را با دیگر شهرستانها احساس کنند به طور حتم تلاش بیشتری خواهند داشت اما اگر دید به تمام شهرستانها یکسان باشد باعث ضعف می گردد.

طاهری با اشاره به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس تاکید کرد: خوشبختانه نگاه جدید حاکم شده بر فرهنگ و ارشاد فارس خود را در این جشنواره نشان داده و امروز شاهد رفع بیشتر مشکلات چند سال اخیر هستیم.