۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۲۲

استاد هودی:

تئاتر فارس شاخصه تمدن این استان است

تئاتر فارس شاخصه تمدن این استان است

شیراز – خبرگزاری مهر: کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر کشور گفت: تئاتر فارس شاخصه تمدن این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، استاد رحیم هودی پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس افزود: تئاتر پرچم شاخص تمدن است که فارس دارای جایگاه والایی در این خصوص است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مدیر کل جدید استان فارس در بدو ورود خود جشنواره ای باشکوه و بدون حاشیه را برگزار کرده که امروز شاهد رضایت اهالی تئاتر هستیم.

کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر کشور تاکید کرد: حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تئاتر حمایت از فرهنگ است.

استاد هودی ادامه داد:از آنجا که تمام هنرها به نوعی در تئاتر خلاصه شده می توان گفت که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین مدت کوتاه عملکرد موفقی داشته است.

وی تصریح کرد: امسال نخستین سالی است که شرکت کنندگان در جشنواره تئاتر استانی در بهترین هتل شهر و به طرز قابل قبول و شایسته ای اسکان داده شده اند در حالیکه این افراد سالهای قبل در مدارس و مهمانسراهای بدون کیفیت اقامت داشتند.

این کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما ادامه داد: وقتی محل اسکان و خدمات ارائه شده به شرکت کنندگان در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی فارس خوب باشد آنها اگر مقامی هم به دست نیاورند سال آینده با انگیزه بهتر وارد جشنواره می شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره های تئاتر استانی افزود: کسانی که در این جشنواره ها اثری را ارائه می دهند باید به فکر جذب مخاطب و رضایتمندی تماشاگران باشند نه اینکه تمام دغدغه شان دریافت جایزه و کسب مقام باشد.

کد خبر 2368617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha