اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال اصفهان گفت: مانع حضور افراد غیرمسئول در نشست‌های خبری می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد نطنزی با اشاره به اتفاقات رخ داده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صبا قم در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: رفتارهای نامناسب برخی از افراد غیر مسئول در این نشست خبری، باعث اعتراض خبرنگاران حاضر در جلسه شده که از اینرو بابت اتفاقات رخ داده از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم.

وی افزودبا توجه به مسئولیت نظارتی رسانه‌ای روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان در برگزاری نشست‌های خبری پیش و پس از مسابقات، تلاش بیشتری برای هماهنگی و استانداردسازی امور می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده در نشست خبری روز گذشته به دنبال آن هستیم تا با هماهنگی بیشتر با مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه‌ای باشگاه سپاهان و ذوب اهن مانع از تکرار چنین اتفاقاتی در نشست‌های خبری شویم.

وی با بیان اینکه از هفته آینده حساسیت بیشتری در برگزاری نشست‌های خبری پیش و پس از بازی داریم، خاطرنشان کرد: بدون شک از این پس مانع از ورود افراد متفرقه به داخل کنفرانس‌های خبری می شویم.

نطنزی با بیان اینکه برگزاری هر چه بهتر نشست‌های خبری نیازمند همکاری خبرنگاران رسانه‌های گروهی است، ادامه داد: خبرنگاران ورزشی اصفهان همواره در انعکاس اخبار فوتبال استان اصفهان تلاش گسترده ای داشتند و امیدوارم در ادامه نیز شاهد پشتکار آنها در عرصه فوتبال و انعکاس وقایع فوتبال استان باشیم.

به گزارش مهر، برخی مسئولان کانون هواداران و رسانه‌ای باشگاه سپاهان نیز در تماس با خبرنگاران حاضر در نشست خبری دیدار تیم‌های سپاهان و صبای قم، به دلیل اتفاقات صورت گرفته از آنها عذرخواهی کردند.

برخورد نامناسب تعدادی از هواداران سپاهان با خبرنگاران در نشست خبری روز گذشته این تیم اصفهانی، باعث اعتراض خبرنگاران حاضر در این نشست شد.

این خبرنگاران در درخواست‌های خود خواستار ممانعت از ورود هواداران سپاهان به نشست‌های خبری با خبرنگاران شدند.