۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۵

حواشی دیدار سپاهان و صبا؛

درخواست سپاهانی‌ها از حریف/ موقعیت‌های مشکوک و اعتراض تماشاگران

درخواست سپاهانی‌ها از حریف/ موقعیت‌های مشکوک و اعتراض تماشاگران

اصفهان – خبرگزاری مهر: بازیکنان سپاهان در نیمه دوم بازی بارها از بازیکنان صبا خواستند که بیش از این در بازی وقت تلف نکنند!

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صبای قم در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:                                 

* در یک صحنه دوربین‌های تلویزیونی چهره عبدالصمد مرفاوی، سرمربی صبا را نشان دادند که او با توجه به اینکه یک گل جلو بود و حملات بسیاری به طرف دروازه تیم صبا صورت می‌گرفت، با استرس خاصی بازی را تماشا می‌کرد.

* اعتراضات بازیکنان سپاهان به ضد فوتبال صبا در نیمه دوم، با آغاز این نیمه همچنان ادامه داشت.

* در دقیقه 55 مسابقه که جواهیر سوکای به دنبال ورود به زمین بازی بود، نزدیک به یک دقیقه منتظر ماند تا بعد از اتفاقات درون زمین مسابقه، به عنوان یار تعویضی وارد زمین شود.

* در دقیقه 60 مسابقه و صحنه برخورد مهرداد طهماسبی با لوسیانو پریرا، دروازه‌بان صبای قم بار دیگر روی زمین افتاد که این مسئله بار دیگر واکنش هواداران سپاهان را به دنبال داشت.

* محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان در دقایقی از نیمه دوم با دروازه‌بان صبا صحبت کرده و خواستار آن شد که بازی را هرچه سریعتر از سر گیرد.

* در یک صحنه بازیکنان سپاهان نسبت به اعلام نشدن خطای هند پیروز قربانی، بازیکن تیم صبا معترض بودند.

* بعد از آنکه سپاهان گل تساوی را وارد دروازه صبای قم کرد، برخی بازیکنان صبا به طرف داور مسابقه رفتند تا او را که در صدد دادن کارت زرد به حسین بادامکی بود، منصرف کنند که شجاع خلیل‌زاده در این صحنه بازیکنان را از کنار داور دور می‌کرد.

* در دقیقه 87 مسابقه، توپ در محوطه جریمه به دست شکوری، بازیکن صبا برخورد کرد که صدای اعتراض تماشاگران سپاهان را بالا برد.

* رسول خوروش، سرپرست سپاهان نسبت به وقت‌های تلف شده دیدار امروز سپاهان و صبا به داور بازی معترض بود.

این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر 2372939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha