۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱:۰۴

مهرداد طهماسبی:

حاج‌صفی و خلیل‌زاده الفاظ ناشایستی علیه من بر زبان آوردند

حاج‌صفی و خلیل‌زاده الفاظ ناشایستی علیه من بر زبان آوردند

اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم گفت: متأسفانه بعد از پایان بازی با سپاهان، حاج‌صفی و خلیل‌زاده الفاظ ناشایستی علیه من بر زبان آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد طهماسبی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات بعد از این بازی اظهار داشت: من عصبانی نبودم؛ بچه‌های سپاهان، بازیکنان بزرگی هستند و بازیکن ملی‌پوش این مملکت هستند، حاج‌صفی بازیکن بزرگی است اما متأسفانه او بعد از پایان بازی، به همراه شجاع خلیل‌زاده سمت من آمدند و دو نفر آنها برخی الفاظ ناشایست به کار بردند.

وی افزود: البته شجاع رفیق من است و شاید این حرف‌ها را به شوخی گفته است، هرچند که حاج‌صفی آمد و چند حرف ناشایست به من زد، البته شاید خلیل‌زاده پیش خودش فکر کرده که شوخی می‌کند اما حرف خوبی نزد.

دروازه‌بان تیم صبای قم درباره اتفاقات رخ داده بین برخی عکاسان و بازیکنان صبا بیان داشت: فکرمی‌کنم یکی از عکاسان حرفی به نیمکت‌نشینان ما زده بود که با قربانی بگو مگو کردند که او ناراحت بود.

وی ادامه داد: قبل از اینکه وارد میکسد زون شوم، با عقیلی صحبت کردم و آقا هادی صدایم کرد و او بزرگ فوتبال است و اگر در گوشم هم بزند، چیزی نمی‌توانم بگویم و به هر حال این مسئله صحیح نبود.

کد خبر 2372958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha