۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۳۳

فرکی در نشست خبری:

مرفاوی به بازیکنانش دستور وقت‌کشی نمی‌دهد/ نباید امتیاز از دست دهیم

مرفاوی به بازیکنانش دستور وقت‌کشی نمی‌دهد/ نباید امتیاز از دست دهیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: صبای قم از کادر فنی بسیار خوبی بهره می‌گیرد و هرگز به بازیکنان خود دستور وقت‌کشی نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر امروز پس از تساوی مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: یک تساوی یک بر یک دیگر برای سپاهان در اصفهان کسب شد اما این تساوی با تساوی‌های قبل متفاوت بود؛ قبلا ابتدا گل می‌زدیم و بعد گل می‌خوردیم و امروز متفاوت بود.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنیم زیرا بازی بهتری ارائه کردیم اما نتیجه خوبی نگرفتیم؛ 15 دقیقه نخست می‌دانستیم که احتمال این اتفاقات و گل خوردن وجود دارد و آنها را به خوبی آنالیز کرده بودیم که اتفاق نیز رخ داده و گل خوردیم ولی با این استرس بازیکنان، تلاش برای جبران گل خوب بود اما به جای سه امتیاز در بازی خانگی، یک امتیاز گرفتیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان بیان داشت: داوری هم در بازی امروز بی‌تأثیر نبود و اگر دقت بیشتری می‌کرد، ما کمتر متضرر می‌شدیم و با همه احترامی که به داور بازی قائل هستم، به نظرم او در بعضی صحنه‌ها اشتباه کرد.

وی درباره وقت‌کشی‌های تیم صبا ادامه داد: صبا کادر فنی بسیار خوبی دارد و مطمئن هستم که اصلا به بازیکنان خود دستور وقت‌کشی نداده بود زیرا این از تفکر صمد مرفاوی به دور است و مرفاوی به بازیکنان خود دستور به وقت‌کشی نمی‌دهد اما اگر در جریان بازی به گل می‌رسیدیم، این اتفاق در بازی نمی‌افتاد.

فرکی ما نیز به دلیل استرس روی بازیکنان، باید این بازی را فراموش کرده و خودمان را برای بازی با تراکتورسازی آماده کنیم؛ سپاهان با قابلیت‌های بالایی است که امیدوارم دیگر بدشانس نباشیم و بهتر ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه ما خیلی روی بازی‌های خانگی حساب می‌کردیم زیرا برای ما مهم است و باید آن را در بازی‌های خارج از خانه جبران کنیم زیرا در بازی‌های خارج از خانه فشار روی تیم نیست، گفت: البته برایم جالب بود که هواداران تا آخرین لحظه ما را تشویق کردند و به نظرم سپاهان باید در هر دو بازی، حداقل 4 امتیاز کسب کند تا به هدف قهرمانی برسیم.

سرمربی سپاهان پیرامون دلایل غیبت محرم نویدکیا در این بازی گفت:او به دلیل اسپاسم عضلانی که در بازی قبلی با آن مواجه شده بود، بازی نکرد زیرا اگرچه مداوا شده بود، این مشکل برطرف نشده بود و مجبور شدیم او را استراحت دهیم که در بازی آینده به او بازی می‌دهیم.

وی درباره دلایل عدم گلزنی پریرا در این مسابقه صابون پریرا در فولاد به تن من خورده و او خلاق است و گاهی گل می‌زند و گاهی از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کند اما مطمئن باشید اگر از نظر روحی بالا رود، قطعاً او نیز بهتر می‌شود.

فرکی گفت: فشار و استرس روی تیم زیاد است و دفاع در نیمه نخست غافل شد که تیم حریف گلزنی کردند و اتفاقات نادر امروز نباید تکرار شود.

کد خبر 2372941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha