اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در فصل جاری تا کنون دو گل برای تیمم به ثمر رسانده‌ام و در دیدار با استقلال هم تلاش می‌کنم که گل بزنم.

مرتضی تبریزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم اصفهانی در آستانه دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: شرایط ما خوب است و بعد از دیدار با گسترش فولاد تبریز، ما تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تلاش می‌کنیم که وضعیت ما برای بازی با استقلال بهتر از بازی قبل باشد.

وی افزود: خودمان هم نمی‌دانیم که چرا در بازی‌های گذشته، شرایط ما اینگونه بوده زیرا ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و حتی گل می‌زنیم اما در دقایق پایانی، گل دریافت می‌کنیم اما هم‌اکنون همه بازیکنان تیم سرحال هستند و برای دیدار با استقلال آمادگی خوبی دارند.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به غیبت حدادی‌فر در این بازی گفت: اگرچه بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات ما اضافه شده‌اند اما غیبت سینا عشوری در بازی‌های گذشته و نبود حدادی‌فر در این بازی بدون شک بر عملکرد ما تأثیر می‌گذارد و استقلالی‌ها از این طریق بر ما فشار می‌آورند.

وی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که این بازی را نیز با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم، استقلال تیم بسیار بزرگی به شمار می‌رود و برای دیدار با ذوب‌آهن، همه بازیکنان خود را در اختیار دارد اما ذوب‌آهن نیز تیم خوبی بوده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

تبریزی با بیان اینکه وضعیت تیم ما از نظر امتیازی شایسته ذوب‌آهن نیست، گفت: ما از نظر امتیازی در جایگاه خوبی نیستیم اما از نظر فوتبالی عملکرد بسیار خوبی داریم و شاید جزء 3 تیم برتر ایران به شمار می‌رویم اما باید مشکلات گلزنی و نتیجه‌گیری خود را نیز برطرف کنیم.

وی در پاسخ به اینکه "آیا در دیدار مقابل استقلال گلزنی می‌کند یا خیر"، اضافه کرد: من تا کنون دو گل برای ذوب‌آهن به ثمر رسانده‌ام و برای دیدار با استقلال هم گل کنار گذاشته‌ام اما نمی‌دانم که می‌توانم در این زمینه موفق باشم یا خیر.