۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۶

تبریزی در گفتگو با مهر:

مقابل استقلال گل می زنم

مقابل استقلال گل می زنم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در فصل جاری تا کنون دو گل برای تیمم به ثمر رسانده‌ام و در دیدار با استقلال هم تلاش می‌کنم که گل بزنم.

مرتضی تبریزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم اصفهانی در آستانه دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: شرایط ما خوب است و بعد از دیدار با گسترش فولاد تبریز، ما تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تلاش می‌کنیم که وضعیت ما برای بازی با استقلال بهتر از بازی قبل باشد.

وی افزود: خودمان هم نمی‌دانیم که چرا در بازی‌های گذشته، شرایط ما اینگونه بوده زیرا ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و حتی گل می‌زنیم اما در دقایق پایانی، گل دریافت می‌کنیم اما هم‌اکنون همه بازیکنان تیم سرحال هستند و برای دیدار با استقلال آمادگی خوبی دارند.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به غیبت حدادی‌فر در این بازی گفت: اگرچه بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات ما اضافه شده‌اند اما غیبت سینا عشوری در بازی‌های گذشته و نبود حدادی‌فر در این بازی بدون شک بر عملکرد ما تأثیر می‌گذارد و استقلالی‌ها از این طریق بر ما فشار می‌آورند.

وی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که این بازی را نیز با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم، استقلال تیم بسیار بزرگی به شمار می‌رود و برای دیدار با ذوب‌آهن، همه بازیکنان خود را در اختیار دارد اما ذوب‌آهن نیز تیم خوبی بوده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

تبریزی با بیان اینکه وضعیت تیم ما از نظر امتیازی شایسته ذوب‌آهن نیست، گفت: ما از نظر امتیازی در جایگاه خوبی نیستیم اما از نظر فوتبالی عملکرد بسیار خوبی داریم و شاید جزء 3 تیم برتر ایران به شمار می‌رویم اما باید مشکلات گلزنی و نتیجه‌گیری خود را نیز برطرف کنیم.

وی در پاسخ به اینکه "آیا در دیدار مقابل استقلال گلزنی می‌کند یا خیر"، اضافه کرد: من تا کنون دو گل برای ذوب‌آهن به ثمر رسانده‌ام و برای دیدار با استقلال هم گل کنار گذاشته‌ام اما نمی‌دانم که می‌توانم در این زمینه موفق باشم یا خیر.

 

کد خبر 2376963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha