تیم ملی بسکتبال در دومین بازی خود در دور دوم بازی‌های آسیایی برابر فیلیپین قرار گرفت و نتیجه را برابر این حریف قدرتمند به سود خود پایان داد. با این نتیجه تیم ایران صدرنشین گروه E شد. ایران روز گذشته نیز هندوستان را شکست داده بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله دوم بازی‌های آسیایی برابر فیلیپین قرار گرفت و در پایان جدالی نفسگیر و حساس این تیم مدعی را 68 بر 63 از پیش روی برداشت.. تیم ایران کوارتر اول این بازی را خوب شروع کرد و 29 بر 17 از حریف پیش افتاد. در وقت دوم حریف با سرعت دادن به بازی تیم ایران را تحت فشار قرار داد و از اشتباهات فراوان بازیکنان کشورمان استفاده کرد و در مقابل 7 امتیاز تیم ایران 17 امتیاز به دست آورد با این حال نیمه اول با برتری 36 بر 34 ایران خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم بازی نزدیک دو تیم ادامه یافت و در این بین فیلیپین که از حمایت تماشاگران زیادی بهره می‌برد برای نخستین بار 39 بر 37 از ایران پیش افتاد. این برتری تا پایان کوارتر سوم ادامه یافت تا جایی که روی تابلو امتیازات برتری 53 بر 50 حریف ثبت شده بود. در کوارتر پایانی حریف به بازی حاشیه ای روی آورد و تا دقایق پایانی نیز از ایران پیش بود اما تجربه بازیکنان کشورمان باعث شد این بازی حساس با پیروزی 68 بر 63 به سود ایران خاتمه یابد.

در این بازی صمد نیکخواه بهرامی با کسب 21 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد. حامد حدادی هم با کسب 20 امتیاز نقش مهمی را در کسب این برد ارزشمند ایفا کرد.

تیم ایران روز گذشته نیز هند را از پیش روی برداشته بود تا بدین ترتیب صدرنشینی خود را در گروه E مسجل کند.