۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

کیومرث هاشمی: بسکتبالیست‌ها گام بلندی را برداشتند

کیومرث هاشمی: بسکتبالیست‌ها گام بلندی را برداشتند

رئیس کمیته ملی المپیک بعد از پیروزی تیم ملی بسکتبال برابر فیلیپین گفت: از برتری مقابل فیلیپین خوشحالم. بسکتبال ایران گام بلندی برای راهیابی به مراحل بالاتر برداشت.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک پس از برتری تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین اظهار داشت: بازیکنان بسکتبال خیلی خوب بودند و موفق شدند حریف اصلی خود را شکست دهند.

وی در ادامه افزود: فیلیپینی‌ها امروز سالن را پر کرده بودند؛ اما بازیکنان تیم ملی بسکتبال موفق شدند این تیم قدرتمند را شکست دهند. بابت این پیروزی به ملی پوشان بسکتبال تبریک می‌گویم. خوشحالم که آنها در یک رقابت سخت پیروز شدند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: با این پیروزی گامی بلند برای راهیابی به مرحله بعد برداشته شد. قطعاً ملی پوشان بسکتبال در جریان مسابقات آماده تر شده و شرایط بهتری خواهند داشت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930703000271#sthash.uE8cTrjL.dpuf

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، کیومرث هاشمی پس از برتری تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین اظهار داشت: بازیکنان بسکتبال خیلی خوب بودند و موفق شدند حریف اصلی خود را شکست دهند. فیلیپینی‌ها امروز سالن را پر کرده بودند اما بازیکنان تیم ملی بسکتبال موفق شدند این تیم قدرتمند را شکست دهند. بابت این پیروزی به ملی‌پوشان بسکتبال تبریک می‌گویم. خوشحالم که آنها در یک رقابت سخت پیروز شدند.

رییس کمیته ملی المپیک همچنین عنوان کرد: با این پیروزی گامی بلند برای راهیابی به مرحله بعد برداشته شد. قطعاً ملی‌پوشان بسکتبال در جریان مسابقات آماده‌تر شده و شرایط بهتری خواهند داشت.
 

کد خبر 2377362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha