۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

مشحون: نمی‌دانم در کوارتر دوم به بعد چه اتفاقاتی رخ داد

مشحون: نمی‌دانم در کوارتر دوم به بعد چه اتفاقاتی رخ داد

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال با اشاره به دیدار برابر فیلیپین گفت: نمی‌دانم در کوارتر دوم به بعد بازی با فیلیپین چه اتفاقاتی رخ داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رضا مشحون پس از  پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین اظهار داشت: در این مسابقات چهار رقیب جدی داریم. رقبایی که در جام جهانی نیز حضور داشتند و با تمام توان به اینچئون آمده‌اند. خوشحالم این بازی سخت و تنگاتنگ را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. مسابقه‌ای که لحظه به لحظه نتیجه آن تغییر می‌کرد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال با تأکید بر اینکه ملی‌پوشان ایران برتر از فلیپین بوده‌اند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در کوارتر دوم به بعد چه اتفاقاتی رخ داد. نمی‌دانم بچه‌ها را غرور گرفته بود یا آنها فکر می‌کردند کار تمام است اما هرچه بود در نهایت تیم ما پیروز شد و یکی از رقبای خود را از پیش رو برداشت.

مشحون تصریح کرد: امیدوارم در ادامه مسابقات تیم ایران به آنچه استحقاقش را دارد دست یابد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2377369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha