۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی - اینچئون

تیم‍‌های ملی کاراته و تکواندو امشب راهی کره‌جنوبی می‌شوند

تیم‍‌های ملی کاراته و تکواندو امشب راهی کره‌جنوبی می‌شوند

اعضای دو تیم تکواندو و کاراته که از امیدهای ایران برای کسب مدال طلا هستند امشب تهران را به قصد حضور در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی ترک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، رقابتهای تکواندو در این دوره از بازی‌ها سه‌شنبه هشتم مهرماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه 11 مهرماه ادامه خواهد داشت و کاراته کاها نیز چهارشنبه 9 مهرماه تا روز جمعه 11 مهرماه به روی تاتامی خواهند رفت. به همین همنظور اعضای این دو تیم برای حضور در این رقابتها امشب راهی اینچئون خواهند شد.

در تیم ملی تکواندو و در بخش مردان فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقي، مسعود حجي‌زواره، مهدي خدابخشي، يوسف كرمي و سجاد مرداني با هدايت بيژن مقانلو به عنوان سرمربي، مهدي بي‌باك و مهرداد يوسفي به عنوان مربي و در بخش بانوان سوسن حاجي‌پور، سمانه شش پري، كيميا عليزاده، شكرانه ايزدي، فاطمه روحاني و اكرم خدابنده با هدايت مينو مداح به عنوان سرمربي و پروانه تهراني به عنوان مربی حضور خواهند داشت.

سيدمحمد پولادگر، غلامحسن ذوالقدر و زهرا سروي تيم را در اين رقابتها همراهي خواهند كرد. ضمن اینکه سيروس رضايي و مرجان طاهري دو داور کشورمان برای قضاوت در این رقابت‌ها خواهند بود كه عازم اینچئون می‌شوند.

در تیم ملی کاراته نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی در بخش بانوان، امیر مهدی‌زاده، حسین سمندر،  سعید حسنی‌پور و  سجاد گنج‌زاده در بخش مردان راهی بازی‌های آسیایی خواهند شد. علیرضا سمندر، محسن آشوری، عشرت شاه‌محمدی، مسعود رهنما، شهرام هروی، حسین روحانی، ستاره موسوی و فریبا بداغی تیم فوق را همراهی می‌کنند. همچنین محمد علی مردانی و جواد سلیمی دو داور کشورمان برای قضاوت در این رقابتها عازم اینچئون می‌شوند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2377377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • hanieh ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
      0 0
      سلام منم تکواندو کارم و سال بعد به امید خدا عضو تیم ملی میشم:) برام دعا کنید