حسن رحيمی و مصطفی حسين خانی از دور رقابتهای اوزان 57 و 70 کیلوگرم كشتی آزاد بازی‎های آسيايی اينچئون كنار رفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی كه چند روز قبل در رقابتهای جهانی ازبكستان صاحب مدال برنز شده بود در يك فاصله زمانی كوتاه راهی بازيهای آسيايی شد و در دور اول مقابل صمد ندیربیک از قرقیزستان با نتيجه 10 بر صفر به برتري دست يافت.

وي در دور دوم مقابل يونگ جون سيك از كره جنوبي با ناداوري با نتيجه صفر بر يك شكست خورد و با توجه مغلوب شدن حريف كره اي مقابل كالي‌يف قزاق رحيمي از دور رقابتها كنار رفت. در اين وزن رسول كالي‎يف از قزاقستان و جونگ هاگ جين از كره شمالي فيناليست شدند.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی كه با مصدوميت از ناحيه زانو مواجه بود در نخستین دیدار مقابل عظمت عمرژانوف از قزاقستان با نتيجه 5 بر يك به برتري دست يافت. وی در دور بعد مقابل تاكافومي كوجي ما از ژاپن در حالي كه تا دقايق پاياني پيش بود با نتيجه 3 بر 3 مغلوب شد و از دور رقابت ها كنار رفت. در اين وزن "اوه مان هوو" از كره جنوبي و "عبدالرحمن اف" از ازبكستان فيناليست شدند.

رقابتهای پنج وزن دیگر کشتی آزاد روزهای یکشنبه و دوشنبه در سالن دوو ون شهر اینچئون برگزار می شود.

رضا يزداني در وزن 97 كيلوگرم، فردا یکشنبه و مسعود اسماعيل پور در وزن 61 كيلوگرم،‌ عزت الله اكبري در وزن 74 كيلوگرم، ميثم مصطفي جوكار در وزن 86 كيلوگرم و پرويز هادي در وزن 125 كيلوگرم دوشنبه به مصاف رقباي خود مي روند.