۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۲

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

دودانگه: رحیمی و حسین خانی در حد خودشان ظاهر نشدند

دودانگه: رحیمی و حسین خانی در حد خودشان ظاهر نشدند

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از حذف دو ملی پوش اوزان 57 و 70 کیلوگرم ایران در نخستین روز پیکارهای کشتی بازی‏‎های آسیایی گفت: حسن رحیمی و مصطفی حسین خانی به هیچوجه در حد انتظارات ما و توانایی خودشان کشتی نگرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، اکبر دودانگه پس از کسب نتایج ضعیف نمایندگان کشتی آزاد ایران در نخستین روز این پیکارها گفت: این دو ملی پوش کمتر از حد توان خودشان ظاهر شدند و به راستی حریفان آنها، کشتی گیرانی نبودند که بتوانند ما را شکست دهند.

دودانگه با اظهار امیدواری به نمایندگان کشتی آزاد ایران در روزهای آتی گفت: امیدوارم رضا یزدانی بتواند در رقابتهای وزن 97 کیلوگرم که از فردا آغاز می شود نمایش قابل قبولی داشته باشد و با یک مدال طلا، کمی از ناکامی نمایندگان روز نخست را جبران کند.

طبق برنامه رقابتهای کشتی آزاد بازی‎های آسیایی، مدعیان اوزان 65 و 97 کیلوگرم نیز ظهر امروز در مراسم وزن کشی روی باسکول خواهند رفت تا پس از شناخت حریفان خود، از صبح فردا به مصاف هم بروند. تیم ملی کشتی آزاد ایران در وزن 65 کیلوگرم نماینده ای ندارد و از صبح فردا یکشنبه، رضا یزدانی را در وزن 97 کیلوگرم به میدان خواهد فرستاد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2378380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha