نماینده دوومیدانی تیم ملی با بیان اینکه هیچ چیز در بازی های آسیایی اینچئون کم نگذاشته است گفت: متاسفانه نتوانستم به رکورد خودم برسم و مدال را از دست دادم ولی خدا می داند که کم کاری نکردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، حسن تفتیان که در دوی 200 متر بازی های آسیایی اینچئون هشتم شد اظهار کرد: از روزى كه به اينچئون آمدم سرما خوردم و دو شب است كه از شدت تب نخوابيده ام. ركوردهاى ما در حدی است كه مى توانيم مدال بگيريم اما متاسفانه نتوانستيم ركورد خودمان را در این دوره بازی ها بدويم و به مدال برسيم.

وی افزود: خدا شاهد است كه من هيچ چيزى كم نگذاشتم. در يك سال گذشته فقط دو هفته كنار خانواده ام بودم و هر روز تمرينات فشرده داشتم ولى نمى دانم چرا در همين مسابقه كه خيلى حساس بود دچار مشكل شدم .هم سرماخوردم و هم براى اعزامم نتوانستم مستقيم از تركيه راهى اينچئون شوم و مجبور شدم به ايران بيايم و همين موضوع برنامه هاى قبل از مسابقه من را ده روز به هم ريخت و به هرحال هرقدر هم خوب تمرين كرده باشيم اما هفته قبل از مسابقات واقعا تمرينات مهم و حساس است.

تفتیان با بیان اینکه راه یابی به فینال خیلی دشوار نیست تصریح کرد:مشكلات زیادی دست به دست هم داد كه نتوانم نتيجه بهترى بگيرم و اميدوارم در مسابقات بعدى ركورد و نتيجه بهترى كسب كنم. از نظر من راهيابى به فينال اصلا بزرگ نيست، چون من اهداف خيلى بزرگترى دارم و ركوردهاي بالاترهم در شرایطی نیست که من نتوانم بزنم.

ملی پوش دوومیدانی تیم ملی ایران در هفدهمین دوره بازی های آسیایی خاطرنشان کرد: نفراول بازی های آسیایی در رشته ما اصلا اسيايى نيست. وی افريقايى تبار است و درامريكا تمرين مى كند و خودش مى گفت که تنها دوبار قطر را ديده است. به هرحال از همه كسانى كه برايم زحمت کشيدند تشكر مى كنم و اميدوارم بتوانم زحماتشان را به زودى جبران كنم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.