بجنورد- خبرگزاری مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی حسن نوری را به سمت سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی حسن نوری را به‌عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی منصوب و از زحمات علی حسین پور پاکزاد، مدیرکل سابق این دستگاه قدردانی کرده است.

سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از نیروهای بومی و متولد شهرستان مانه و سملقان این استان بوده و دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه فردوسی مشهد است.

وی در حالی که معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی است؛ با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده است.

حسن نوری، سابقه خدمت به عنوان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسفراین، رییس اداره امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی و معاون اجتماعی و فرهنگی این اداره کل را نیز در کارنامه خود دارد.

حسین پور پاکزاد، مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در بهمن ماه سال 90 به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی جایگزین قهرمان طاهری شده بود و به مدت حدود سه سال در این سمت فعالیت می‌کرد.