بجنورد- خبرگزاری مهر: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه نخست ماه محرم امسال طرح کتابت قرآن کریم از سوی دانشجویان علوم پزشکی این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام بی باک ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای طرح کتابت قرآن، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم طرح کتابت قرآن کریم از سوی دانشجويان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالي انجام می شود.

وی با بیان این که اجرای این طرح از نخستین شب ماه محرم آغاز شده است، افزود: دانشجویان و کارکنان علوم پزشکی خراسان شمالی قصد دارند کتابت قرآن کریم را در مدت دهه نخست ماه محرم به پایان برسانند.

بی باک با اشاره به این که در این طرح ۶۰۴ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان فعالیت می کنند، اضافه کرد: این قرآن دست نویس بعد از پایان کتابت از سوی دانشجویان این دانشگاه به مقام معظم رهبری اهدا خواهد شد.

با اشاره به استقبال دانشجویان و کارکنان این دانشگاه از طرح کتابت قرآن کریم، اظهار داشت: در نخستین روز اجرای این طرح دو جزء از قرآن کریم از سوی دانشجویان و کارکنان کتابت شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی همچنین یادآور شد: در دهه نخست ماه محرم هر شب از ساعت ۲۰ شب مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در مسجد امام علی(ع) این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که زیر نظر ۱۳۰عضو هیئت علمی تحصیل می کنند.